Hej igen! Har skrivit i denna råd tidigare, blir galen av allt detta....sekundär infertilitet lider jag av fyra mf och misstänker att mitt immunförsvar är förstarkt, men läkarna skyller på mitt låga amh...0,7 om det nu stämmer...fick info om att alla prover är felaktiga....ngn annan som hört det är ju galet isf..??vi funderar att testa ivf til,hösten, då plockar de ju ut de bästa äggen och då kan de ju absolut se om det ju är kan ägg de är fel på, om inte så måste mitt bekymmer vara immunproblem. Det jag märker tydligt är att jag får många blåsor i munnen alltid en vecka efter äl, säkert tio st, svårt att prata....tror ni att det kan vara tecken på att kroppen motarbetet att embryot ska fästa? Testade nu på eget bevåg kortison 5 mg morgon och kväll men hjälpte föga, kanske behöver en högre dos?? Sedan ett år tillbaka lider jag även av spottings, vilket jag aldrig haft tidigare....blir knäckt av detta snart..... Har verkligen inte råd att ta mig till Athen, vill ju så gärna hitta ngn läkare här i Sverige som tar dessa två prover TNF-Alpha och NK-celler.....vad jag har hittat är det andra som fått hjälp av ngn läkare i Sthlm men han har tydligen gått i pension?. Ngn som vet.....läste även om en gyn på Strandvägen som var behjälplig....önskar och hoppas ngn kan svara mig??? Kram alla!