• lill111

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Tack rara TWG och Lully!! Jag är så tacksam om jag kunde få hjälp med detta i Sverige!!! Stor kram till alla fina här inne nu jäklar ska även svenska läkare fatta galoppen!!!

• lill111

Jag undrar även son Che hur många som åkt till Athen och fått konstaterat att de INTE lider avimmunproblem, verkar som alla som åker dit får ngn behandling.. Jag ska nu inför nästa graviditet testa fragmin och prednisolon...hoppas, hoppas det hjälper, har ju tyvärr inte råd med Athen...så trists...tack alla för bra info och stöd! Jag hoppas hu kunna få hjälp med ev immunbehandling i Sverige!

• lill111

Tack Zin för bra inlägg!!! Underbart med så mkt kunskap! Min undran är vad LIT är ? Tacksam för svar:) kram, kram!

• lill111

Tusen tack TWH! Är det vanligt med LIT, är det ngt ni gjort?...undrar om vi behöver det tro... Har ett barn tillsammans samma man, innan alla mf/ma... Måste bara ställa frågan, det är ju inte farligt med il så varför i sjutton kan läkare i Sverige inte behandla oss med vår problematik med det... Blir galen på dessa jäkla läkare här hemma!! Jag vet att de måste följa regler osv, men jag menar vi med så många mf/ ma vad har vi att förlora liksom...?

• lill111

Ok, kanske man ska testa ngn, som gjort med vår problematik tro med gott resultat? Tack, tack Zin!!

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!