Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Tack, det är olika referenser dessutom, med tanke på om proverna går att jämföra
Måste bara fråga då?? Jag har nog inte fattat, när man gör FBC vart skickas den då för analys??
Hej igen!! Nya funderingar igen, hoppas ni kloka kvinnor kan hjälpa mig, blir ju galen av allt funderande! Jag är rh-negativ och jag vet att tror det var TWH som svarade att det inte kunde påverka, men jag har ju en lyckad graviditet och sedan alla mf för vad är det som säger att det inte kan stötas bort i tidig graviditet? Min man är ju positiv och vår son samma blodgrupp som mig.
...kan man inte kräva immunisering ändå, just för att vara på den säkra sidan???
Drabbades av GBS under förra graviditeten behandlades med AB och jag kanske bildar mycket av dessa bakterier nu tidigt i graviditeten?? De är ju väldigt aggressiva!! Har rådfrågat läkarna me de avfärdar min hypotes med att behandla med AB tidig graviditet, varför är jag inte förvånad!! Tacksam för svar!!
Nu skriver jag desperat IGEN!! Det var inte antikroppar mot immunisering som de tagit utan andra antikroppar som alla med upprepade mf får ta.....ni känner säkert igen de proverna.....
Ak mot B2 glykoprotein negativt
Ak mot kardiolopin negativ
TWH, jag trodde detta var för oss RH-negativa, men det är det ju inte så då kan det ju mkt väl vara så att jag bildar antikroppar mot fostret tidigt och stöter det ifrån mig............blir så ledsen och bedrövad....jag frågade om RH-profylax, men de ger inte detta i mitt landsting....så ledsen jag blir detta kommer alltid att gnaga i mitt huvud, då är det ju ingen idé att åka till Aten, kommer ju ända aödrig lycaks med ngn graviditet...........................HJÄLP