Snart lycklig skrev 2013-03-21 11:45:18 följande:
Oh, Lully så jobbigt! Jag vet hur det känns när tiden rusar iväg. Kan du inte stimulera och samla ägg under tiden, utan att du gör återföring?
Ego; var på ultraljud ifag igen, nu är det tre äggblåsor kvar (11,9-17,8 mm). Dr D tyckte ju i måndags, trots att jag då hade två större och fyra mindre, att allt tydde på en dålig cykel, möjligen med inte så bra kvalitet. De tre som återstår ser bra ut, men jag vet ju inte något om innehållet.
Jag kommer att mejla Dr D senare idag och lär få höra vad han säger då. Hoppas få svar på Östradiol, det vanliga (Östradiol känslig samlas och körs endast en gång per vecka på Karolinska labbet och jag fick svar på tidigare tagna igår, så de är nog inte att hoppas på). Det blir i all fall en fingervisning, hoppas jag.
Tror att jag kommer ställas för ett mycket svårt beslut ikväll, åka eller inte åka? Vill inte förlora tid, men vill inte heller åka och möjligen är en eller flera folliklar tomma, möjligen också dålig kvalitet som jag inte förstår varför Dr D kan se/veta.......
Ps. Så såg mitt resultat ut ungefär då jag lyckades. Jag hade tre blåsor men min minsta var mindre än din, runt 7 tror jag. Den visade sig ha ett ägg som sedan inte blev bra. De andra två hade fina ägg vara ett guldägg.