Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Åh lelle vad roligt, stort grattis!! :)) Håller helt med dr d där :)
Åh lelle vad roligt, stort grattis!! :)) Håller helt med dr d där :)
Zwillinge: det finns massor med studier i ämnet, för den läkare som är intresserad av att förkovra sig :) Om definitionen av immunterapi är kortison, fragmin och trombyl så har måånga av oss redan fått det utskrivet av svenska ivf-kliniker. Om man menar il, ivig, neupogen och lit så används det på väldigt många håll i Europa, långt ifrån bara Grekland, dr d var ju knappast först (han och penny ska kanske inte representera hela landet) han har lärt sig av dr Beer och dr gorgy. Men om vi för en sekund tänker oss att det inte fanns en enda studie men betänk ändå att infertilitet ju är klassat som en sjukdom, ja även som ett handikapp, skulle då inte vem som helst prova vad som, som kanske kunde hjälpa..? Och om det vore en helt annan sjukdom eller handikapp och om lösningen fanns på andra sidan jordklotet, skulle man då inte gjort allt för att få prova..? Och låt oss då återvända till verkligheten, det finns en massa studier, en hel drös tjejer och flera forum som vittnar om att behandlingen funkar, skulle man då inte ta chansen att prova....? Slutligen, om det var läkarens egen dotter det handlade om eller tom läkaren själv....?
Välkomna alla nya! Om det är något inte får svar på - fråga igen. Det är en tråd med över 16000 inlägg så alla försöker uppenbarligen svara så gott de kan, flera stycken svarar så gott som dagligen, men ibland försvinner något i mängden och ibland har vi kanske inte ens nåt svar, även om den samlade kompetensen är stor här inne så kan vi inte allt...! Det går även att söka i tråden, om man söker på t ex Göteborg så får ni upp andra som går där och även tips på vc & läkare. Vi har även gjort en hemsida med samlad info som det länkas till ovan, om ni mot förmodan inte får svar här :) Jag vet även att många svarar på flera mail varje dag. Ingrid: det är bara bra med kåvepenin, kör på! Frkröd: har bestämt för mig att vi haft någon på Embio, sök i tråden! Redan 47: Du är också välkommen med dina IL-frågor :))
Välkommen Redan! Alla har ju varit nya någon gång, även jag och mååånga är kvar fortfarande så jag tror att de flesta har fått svar ;)) Tråkigt om nån läsare uppfattar det som om vi bara svarar varandra, då hade vi ju aldrig fått nya besök här... Ja, jag följer flera trådar eftersom jag ständigt söker ny info, särskilt till hemsidan. Lycka till hos Penny, ett bra beslut! Ja, köp på dig vad du kan i Aten. Ja, du kan få ut allt du behöver här med eu-recept.
Härligt Che!! Men nu har du väl ändå fått tid för KS…?!
Gå i bussens körriktning och det är första gatan till höger. Tar ca 1 tim med byte och allt. Tänk på att man måste "vinka in" bussen när man står vid en station. Kan byta mellan E14 och 550 på en lång sträcka. Även här har jag ett namn på en station på Grekiska. Jag hade skrivit upp dessa två stationer med stora bokstäver och visade chaförerna. Gick jättebra.