• Zinfandel

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Nejnejnej, det är DU som har makten, det är DIN kropp och DITT barn!!! Eller ERT rättare sagt!! Det räcker inte alltid med att bara fråga......

• Zinfandel

Vara übertydlig med att något alternativ inte finns, boka möte med klinikchefen istället, be mannen ta ton, säg att ni inte går därifrån förrän ni har det journalfört, framför att det är dina rättigheter, skrik och gråt, byt förlossning (i ditt fall kan t ex Ystad vara ett ypperligt alternativ). Jag vet ärligt talat ingen som inte fått igenom samtliga sina önskemål, även där du går nu så det är inte omöjligt. Herregud, ingen ska väl tvingas föda vaginalt mot sin vilja!! Stå på dig {#emotions_dlg.flower}

• Zinfandel

Visst är det så men man måste ju göra något och då är det ju något som är rejält fel där du går nu. Vågar inte din man heller vara högljudd? Ring Ystad direkt imorgon bitti!

• Zinfandel
    Modesty Blaise skrev 2014-02-02 13:51:29 följande:
    Hej,
    Hoppas det är OK att hoppa in och ställa en fråga.
    Är det någon av er som har koll på kombinationen 7-keto DHEA och Prednisolon? Det känns som att de två preparaten skulle kunna motverka varandra.
    Nej det gör de inte.
  • Zinfandel
    TWH skrev 2014-02-03 22:12:20 följande:
    Zin, det finns de som fortfarande arbetar för att få ut budskapet/skapa debatt😍 jag har hört av mig till Kalla Fakta, skrivit till Dn, Mama, diverse läkare och nu senast till Vi Föräldrar. Har fått ganska ljummen respons men försöker hitta vinklingar som är intressanta. Jag ger inte upp ska ni veta. Jag berättar för vänner o alla vi känner om vår jistoria och hur det till slut kan lyckas. Ca 15 par har hört av sig för mer info (bara i bekantskapskretsen!) och fler av dem är nu gravida eller inne på immunspåret så jag tror att immunspåret snart måste bli så känt att det inte längre går att ignorera. 😊
    Lysande!! Då är vi snart en handfull Skrattande
  • Zinfandel
    Zwillinge86 skrev 2014-02-04 23:25:03 följande:

Jag streckläste tråden för något år sedan, men fokuserade förstås på helt andra saker då så jag la aldrig på minnet de vars provsvar inte visade på immunologiska besvär. Vet du hur dessa tjejer gick vidare och de lyckats på något annat vis?
    Dr D satte förstås in immunterapi ändå för säkerhets skull och jag vill minnas att de lyckades Kyss
  • Zinfandel
    Zwillinge86 skrev 2014-02-05 10:57:45 följande:
    Zin: frågetecknena ska läsas som en mkt glad smiley.
    Aha okej Skrattande
Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!