Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Leah, det vore fantastiskt om du får testa detta i Sverige. Är det samma nk prover? Vad har din läkare sagt, hur ska proverna tas? Lill, har du gjort en missfallsutredning?
Leah, det vore fantastiskt om du får testa detta i Sverige. Är det samma nk prover? Vad har din läkare sagt, hur ska proverna tas? Lill, har du gjort en missfallsutredning?
Stumpan, det är verkligen hemskt med din upplevelse med din son. Många kramar. Fick du någonsin reda på varför han föddes tidigt?
Lill, beklagar, har du haft två läkare i två olika maskiner som har tittat på hjärtat? Vet du när du blev gravid? Dvs var det genom ivf?
Il ersätter ivig hos många läkare. Det trycker ned immunförsvaret men ska inte förväxlas med LiT behandling, där kvinnan hjälps att acceptera mannen. Däremot kan ju ivig vara en lösning i de fall kvinnan inte har LiT behandlats men har aggressivt immunförsvar, men man kan ju ha aggressivt immunförsvar utan att ha antikroppar mot mannen. Ja, ni förstår hoppas jag trots min invecklade förklaring 😃
Leah, vad ligger referensvärdena för cd56 på i ditt resultat?
Nu har jag läst ikapp, Che - 😃😃😃, oerhört bra! Grattis!