• Snart lycklig

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Lelle, lycka till med ruvning!

• Snart lycklig

Lycka till med samtalet med dr D. Jag är också urkass på engelska, men bättrat mig lite efter alla resor till Aten och samtal med dr D. Han är jättelätt att förstå och han är hjälpsam och tar det sakta så att han är säker på att ni förstår varandra.

• Snart lycklig

Tack Zin, jag ska hämta ut 100 st 2,5 mg Pravidel imorgon. Kan man börja när som helst i cykeln? Är 2,5 mg per dag en tillräckligt låg dos?

• Snart lycklig

En parentes, Pravidel verkar ju även kunna inverka positivt på sexlusten, om jag fattat allt rätt. Har varit fullt normal hittills, men på slutet har den försvunnit, så kanske kan det bli lite ändring på det också.

• Snart lycklig

Oh kära vän! Så tråkigt Curly! Inget tröstar, och jag vet så väl hur du känner, tänker och mår en sådan här dag. Du vet att vi är många som tänker på dig idag. Bra att ni har en preliminär plan. En stor varm hjärtlig kram.

• Snart lycklig
    Solkattan skrev 2014-03-09 08:01:48 följande:
    Igår blev en bra dag. Jag och en annan Värmlandstös härifrån gick o speeddejtade 7 politiker på internationella kvinnodagen. Tyvärr hann vi endast 6 st men av dessa 6 så fick vi bra respons från 5 ! Jag hade skrivit ihop lite kort om min historia och problematiken med att få hjälp av svenska läkare när man varit utomlands. Tryckte lite extra på eu direktivet från nov 2013. Lämnade mina kontaktuppgifter och väntar spänt på respons. Hoppas det leder någonvart framåt. Och gör det inte det så har jag åtminstone fått säga min menning !!

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!