Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Lelle, lycka till med ruvning!
Lelle, lycka till med ruvning!
Förtydligande, svensk gyn och dr D tycker inte det är nldvändigt för mig, jag menade inte generellt.
Lycka till med samtalet med dr D. Jag är också urkass på engelska, men bättrat mig lite efter alla resor till Aten och samtal med dr D. Han är jättelätt att förstå och han är hjälpsam och tar det sakta så att han är säker på att ni förstår varandra.
Tack Zin, jag ska hämta ut 100 st 2,5 mg Pravidel imorgon. Kan man börja när som helst i cykeln? Är 2,5 mg per dag en tillräckligt låg dos?
Tack Zinfandel, tänkte i de banorna. Känna mig för. Kram.
En parentes, Pravidel verkar ju även kunna inverka positivt på sexlusten, om jag fattat allt rätt. Har varit fullt normal hittills, men på slutet har den försvunnit, så kanske kan det bli lite ändring på det också.
Liksom Katt undrar jag också hur det gått för dig Curly. Har inte velat fråga, men tänker på dig. 🍀
Oh kära vän! Så tråkigt Curly! Inget tröstar, och jag vet så väl hur du känner, tänker och mår en sådan här dag. Du vet att vi är många som tänker på dig idag. Bra att ni har en preliminär plan. En stor varm hjärtlig kram.
Grattis lelle! Underbart!