Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Curly, grattis till jättefint resultat! Det verkar som de sega äggblåsorna växte på sig. Nu håller vi tummarna för fin befruktning och fina blastisar på lördag. 🍀
Curly, grattis till jättefint resultat! Det verkar som de sega äggblåsorna växte på sig. Nu håller vi tummarna för fin befruktning och fina blastisar på lördag. 🍀
Zwill
Zwillinge, du menar säkert Syntagmatorget. Spännande, det är ju snart.
Kuben, grattis till lyckat VUL!
Är det någon som vet eller själv haft bruna spottings (typ på toapappret) EFTER mens, inga spottings innan mens? Haft så de tre-fyra senaste menstruationerna. Är det ngn som vet vad det beror på?
Kuben, jag skulle nog tjata mig till 10 el 15 mg Pred och Fragmin.
Refererande till frågeställningarna runt Fragmin idag. 6000 Clexane = hur mkt Fragmin? Jag blir inte heller klok på detta och vill verkligen veta!
Grattis Fidelia. Hoppas verkligen det ska gå vägen nu!!
Spännande med syskonförsök, följt dig i en annan tråd.
Antikropparna kan gå ner lite med Levaxin och även med Prednisolon, enligt Dr D.
Hur höga värden har du på antikropparna?
Lycka till Curly och NinaCamilla! Låter lovande med flera blastocyster!!! När det blir dags för mitt FET, vill jag absolut ta akupunktur i samband med återförandet. Jag har inte frågat D om han kan fixa det. Om han inte kan det, tror ni man kan anlita akupunktören på Serum? Jag har varit i kontakt med Penny tidigare, i samband med menstest och lite frågor om sköldkörteln.