Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
TWH: kan du korta ner det tror du...?
TWH: kan du korta ner det tror du...?
Ja, jag får nog korta ner det lite för det blir ju måååånga historier
Sidan ökar för varje månad och har nu över 12000 besök i månaden så den fyller uppenbarligen en funktion! Flera andra organisationer har hört av sig och velat vara med, bidragit med info osv. Det känns verkligen som bra belöning för mödan men jag väljer med stooor omsorg! Här låter vi oss inte köpas!!
Jag gör gärna en sida över alla olika behandlingar, som ni säger så kan det vara intressant att läsa om olika varianter och få det överskådligt, det är säkert rena grekiskan för de flesta.
De historier som jag har lagt ut idag har jag velat ha bredd på och inte bara med immuninriktning. Men eftersom detta spåret ökar brett (tack återigen ni i gamla A Beer-tråden som inspirerade mig!!) så kan det vara läge att göra en sammanställning.
Tacksam om någon tar på sig att ta emot all info så börjar jag bygga ;))
Grattis Skogsbruden!! Oroa dig inte för mycket nu, det går som det går och det kan du inte påverka så försök att njuta av graviditeten istället! Som jag resonerade när jag plussade "bättre att njuta så länge och mycket man kan - man vet inte hur länge det varar!"
IL & Neuopgen är 2 helt olika saker.
IL är en sojaemulsion som ges via en ingång i armen och verkar dämpande på immunförsvaret.
Neupogen (som absolut finns i Sverige, jag får det utskrivet av min läkare här i Sverige) är en tillväxtfaktor för vita blodkroppar och får alltså benmärgen att producera fler vita blodkroppar för att förhindra bortstötning och främja implantation. Injiceras subkutant.
Det är rätt att IL är en mycket billigare produkt men som med allt annat så biter det inte på alla. När man provat det mesta, så sätter man in Neupogen, ofta i samband med Letrozole.
Jag tar 0.21 mg/Neu/dag.