• blåvingen

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Dr D menar att den smärta som vi känner så som ont i handleder, fingertoppar, höftsmärta osv är kopplade till tnf.Om det gör ont efter nedtrappning så har det kanske gått för fort.

Lägg till IL mer frekvent kanske? Så som jag har uppfattat det så NK cells kan man alltid behandla under pågående behandling.

Vi ser ju flera lyckade exempel här på kvinnor som långt innan börjar lugna ner kroppen( IL, Plaquenil, humira....)

Jag tog korallmineral för jag ville testa, för att också göra kroppen mer basisk, inga internetkometen trivs i för avis miljö, efter 3 veckor så har jag bara symptom varannan dag. Då menade Dr D att mina tnf sjunker för att kroppen kommer mer i balans.

När jag mådde som sämst för 3 år sedan och åkte till Gorgy och tog alla prover var tnf bara 17. Dr D sade att smärtorna och obalansen kommer först därefter höjs tnf värdena...

• blåvingen

Lily:

Eftersom dina missfall har kommit tidigare och tidigare för varje gång så verkar det med största sannolikhet vara ditt immunförsvar som i en allt snabbare takt attackerar dina embryos.

Jag skulle ha lagt till Ubiquinol, q10 och Resveratrol för att öka ägg kvalitén,

Gå gärna in Agates frequent asked questions för att vara beredd på de processer som Dr D föreslår;))

• blåvingen

Det här med tomatjuice tycker jag är väldigt intressant för förutom att den innehåller lykopener och antidioxidanter så gör den kroppen basisk tom mer än vanligt kranvatten, som jag skrev förut inga interleukiner, bakterier osv trivs i en alltför sur miljö;))

Men jag tycker att det är en kamp för att komma i balans, jag vill bara ligga på soffan och äta praliner egentligen;))

• blåvingen

Här tycker jag är en tydlig förklaring över tnf-a:

The result of infection with microorganisms interacting with the hosts' immune and inflammatory response contributes to high levels of inflammatory protein mediators called cytokines and C-reactive proteins (CRP).

Cytokines are released by blood cells called macrophages during their process of bacteria destruction. TNF alpha is an example of a cytokine. They are necessary to signal the immune cells which results in the inflammatory response. If the initial inflammatory response fails to resolve the infection,

• blåvingen

Maraki: beklagar sorgen, precis när man har börjat kanske kunna andas ut i den här kampen

Robsab: Stort grattis!!

Stina B: att handla cyclacur är inga problem på apotek i Aten. Men jag har flera hemma om du är intresserad. Jag bor i Stockholmsområdet.skickar mitt nr i PM.

Alla:jag har följande läkemedel om någon är intresserad

58*5mg prednisolon

2 pktFlagyl 30 i varje à 500mg för AB kur

2 pkt med 20 i varje à 100mgCelebrex för tnf

• blåvingen

Är det någon som har B vitamin injektioner eller behepan tabletter att undvara?

Pm mig!

Tack på förhand!

• blåvingen

Lycka till Canada!

Vallmo, nattsvettningar kan bero på:

Immunattack

B12 brist (i mitt fall var det så)

Lågt östro

Molybden brist (en mineral)

Sköldkörtelbesvär

Ego Har tagit bort ett flertal polyper på hysteroskopy i Riga skickar med en länk som förklarar att en del av polyperna kan bero på tidigare missfall ) implantationer och stjälkarna är kvar efter dessa.

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!