• sirap98

När UL inte är helt ok...

Jag läser i så många trådar om lyckade UL men vad händer om UL inte riktigt visar det man hoppas på?! Det här är en tråd för oss som varit på rul och inte gått därifrån med OK i rumpan. Det kan handla om missbildningar, hjärtfel ev diagnoser mm. Det här är en tråd för stöttning och peppning en tråd där vi följer varann fram till mål dvs bebis Jag väntar en underbar pojke i maj och rul kom det fram två markörer som ökade risken för Downs syndrom, blev ledsen först eftersom man tror att man ska gå leende från UL med besked om ett friskt barn. Vi blev erbjudna fvp men eftersom det inte ändrar ngt så tackade vi nej, skulle ALDRIG kunna ta bort prinsen jag känt i flera veckor. Så nu väntar veckor av ovisshet och flera UL längs vägen för att se om det kommer tillkomma mer som tyder på ds. Med el utan ds så är han lika älskad och välkommen vår prins

• Svar på tråden När UL inte är helt ok...
  • mymling

Tack för tummar! Det är inte säkert att jag behöver göra fvp, i och med att bebis låg så knöligt sist så kommer de först att försöka mäta honom/henne igen och förhoppningsvis hamnar måtten inom ramarna den här gången :)! Om inte så går vi vidare med fvp.

• mymling

Bebis var perfekt och fick en stor ok-stämpel på rumpan!! :)

• Moniqe1979
    mymling skrev 2012-01-09 13:21:17 följande:
    Bebis var perfekt och fick en stor ok-stämpel på rumpan!! :)
    Grattis!!!!!
  • tindistar

Grattis mymling!! skönt att slippa oroa sig för det. JAg ska på mitt ul på onsdag och hoppas också på att få en ok-stämpel i rumpan men det tror jag inte att det blir.

• mymling

Tack allesammans! Hänger gärna kvar i tråden om jag får så jag kan följa er och era bebisar!

• tindistar

Usch är nervös för ul imorgon. Hoppas att de såg fel förra veckan och att inget är fel med bebisen.

Svar på tråden När UL inte är helt ok...