Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Jag köpte såna engångstrasor men det funkade inte. :( blev såna tråkiga ränder ändå. :(
Jag köpte såna engångstrasor men det funkade inte. :( blev såna tråkiga ränder ändå. :(
Jag har ett spray med där man ska spreja och sen torka torrt med en trasa. Funkar ju inte. Så nu tänker jag gå och köpa en fönsterskrapa och testa det istället. Man kan ju hoppas att det funkar. ;)
Tack för alla tips. Ska se vad vi har på affären och tar inte billigaste skiten då. ;) letar upp den mjukaste. :)
Idag har jag diskat och även dammsugit i köket och tvättat golvet. ;)
Känns helt ok ändå faktiskt. :)
Ibland är jag glad att jag inte har en gubbe att irritera mig på. ;)
Det måste ta massa energi. ;)
Jag har ju bara mig själv och 3 barn. ;)
De stora börjar sakta bli bättre på att hålla rent efter sig. ;) minstingen hon röjer fortfarande fram allt hon kan och städa finns inte på kartan. ;) men är man 21 mån är det det roligaste som finns att stöka ner. ;)
Här går det väl helt ok ändå om man jämför med innan. Det jag har svårast för är disken och tvätten. Det svämmar alltid över men ska försöka bli bättre på det.
Resten av lägenheten är inte i toppskick men man kan gå på golvet utan att leka hinderbana. ;)
Men visst ligger det saker lite överallt men går oftast rätt fort att städa undan.
Jag är rätt nöjd med tanke på hur livet ser ut i övrigt här.
Hallen och köket är i ok skick. Kan se betydligt bättre ut men just nu får jag vara nöjd så här.
Rom byggdes inte på en dag och min lägenhet blev inte städad på en dag heller. ;)
Lär nog ta lååång tid innan här ser så ok ut som jag vill.
Men med babysteps tar jag mig sakta framåt. Får se det positivt, här ser inte lika jävligt ut som i vintras. ;)
Här rullar det på helt okej måste jag säga. :) Inte så att här är välstädat, men det har inte förfallit heller. Disken är mitt allra största problem och den tar jag inte varje kväll, inte ens varje dag.. :p
Hallen är klar, köket är klart på så vis att alla bänkar utom en är klar och min följetong disken är inte klar. Disken får tas imorgon då jag inte vill riskera att väcka barnen. ;)
Känns faktiskt skönt att vi kan klä på oss i hallen imorgon utan massa onödigt skit ivägen.
Saknat tråden märker jag för nu har det börjat se för jävligt ut här igen.
Tänkte ta en paus för att se om det gick att va utan tråden men nix det går inte. ;)
Så nu idag sanerar jag vardagsrummet från topp till tå typ. ;)
Skitjobbigt men det måste göras.
Sen får jag så sakta ge mig på resten, men måste börja någonstans ju. ;)