Inlägg från: Sally Cinnamon |Visa alla inlägg
  • Sally Cinnamon

Vi som ska börja inseminera 2012

Håller tummarna här på min lilla kant också, både för er som fått plus att det ska hålla i sig och för  alla som väntar darrigt.

För oss drar det ihop sig till inseminationsdags, som vi har längtat!  Fjärde försöket nu, statistiskt sett borde det ta sig.

• Sally Cinnamon

Hoppas nu detta betyder att det blivit en riktigt lyckotråd. Vi var på Stork i förra veckan så nu är det "bara" att försöka distrahera sig bäst man kan i två veckor. Usch, jobbigaste tiden. Men efter tre misslyckade känner jag mig lite luttrad och tror inte riktigt på att det kan fungera för oss. Även om vi fick en ny donator som hade mycket bra och många simmare. Distraktioner, distraktioner... 

• Sally Cinnamon

Hej alla. Ja, Dreamz, jag har också BIM i dagarna. Har känt av stark mensvärk - förra veckan. Annars inget som talar vare sig för eller emot. Får vänta och se, testdag torsdag. Känner mig neggo efter att ha misslyckats 3 gånger (och kämpat i åratal men det har vi ju alla här). Kram och lycka till!

• Sally Cinnamon

Tjuvtestade imorse. Eventuellt ett megasvagt streck om man vinklar och tittar uppochner och...nä, det var nog inget. :(

• Sally Cinnamon

Idag fanns inte tillstymmelse till streck, ens om man kisade ihop ögonen riktigt hårt. Försöker förbereda oss på minus igen, blä. Hoppet lever dock lite än. Kram. Håller tummarna för oss alla.

• Sally Cinnamon
    Duvan skrev 2012-07-11 19:05:22 följande:
    Sally Cinnamon: Nej, va synd att det inte blev ett streck imorse.

Själv testa jag negativt imorse bim -1

Men så länge mensen inte kommer finns det ju hopp för oss

Kpmmer inte mesen imorgon bitt kommer jag testa igen.

när har du bim?

Imorrn, som du! Så vi är i precis samma läge.
  • Sally Cinnamon
    Längtan 30 skrev 2012-07-11 20:40:36 följande:
    dreamz, Duvan å Sally ; Håller tummar å tår att ni får ett fint plus!!

Tack!
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012