Vi som ska börja inseminera 2012
Mens. Faan.
Mens. Faan.
Tack för allt stöd. Och trist att det inte funkade för dig heller Smilla. Vi gör nog en paus nu och undersöker hur vi ska gå vidare. Kram.
Antingen nåt stimulerat försök eller direkt till ivf. Ska höra lite med reproduktionsmedicin vad dom tycker. Det borde vara vår tur där snart.
Spännande med streck. Hoppas det är starkare imorgon!
Här händer det grejer, jag har redan börjat äta hormoner inför ett DI-försök här hemma i Sverige. Känns försiktigt positivt, även om vi är lite nedbrutna av våra misslyckade försök i DK. Vore så underbart om det kunde få bli vår tur snart, knappt så jag vågar tänka på hur vi skulle reagera :)
Vi väntar> stooort grattis! Vilken lycka!
Live your dreams> jag har fått pergotime. Har inga problem m oregelbunden mens eller utebliven äl (såvitt jag vet) men det kan visst boosta chanserna så vi testar. Vågar man hoppas på twins? ;)
Hej! Imorgon ska vi på ul för att se att det inte är för många ägg på gång. Så jag behöver lite tumhållning för ett eller två :) Lycka till ni andra som väntar och längtar.
Här blir det en kort cykel den här månaden, så glad att vi ändå hann inseminera! Nu gäller det att distrahera sig i två veckor då, nån som sitter inne på nåt bra tips hur? Hur undviker ni andra totalt symtomjaktmani?