Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

LiveYourDreams skrev 2012-02-16 04:36:46 följande:
    Hur går det tjejer? Har vaknat av molvärk.. Det och superont i brösten. Har ett jävla humör med. Haha. Kanske bara är pms gånger 1000 men det klart man hoppas..
    Håller tummarna att tanten inte dyker upp utan att du får ditt plus!
  • Längtan 30
    Duvan skrev 2012-02-16 20:28:19 följande:
    Tack för peppning:)

Jag ser verkligen fram emot nästa försök, då ska det bara sätta sig!!!!  Håller också tummarna för oss båda och alla andra här:)

Jag och min sambo åker ner till Storken nästa äl dvs slutet på februari...åh nu längtar jag så..
    Funderar på att välja anonym donator istället för öppen pga av prisskillanden.

Hur gör ni andra här, öppen eller anonym?

Kram
    Håller tummarna allt ja kan att d tar sig nästa gång!

Förstår att du längtar, ja blir tokig minst en gång om dan hahaha men å andra sidan har ju vi lite längre t vi åker å gör vårt första försök i maj lr juni. ;) Vi kommer ta anonym donator, på Gyn Grönlund..förhoppningsvis tar d sig, vi har iaf sagt att vi ska prova i Danmark eftersom vi måste vänta t september lr oktober (ifall d inte drar ut på tiden m dom före i kön) innan vi får göra d på Sahlgrenska. Vi har inte pratat så mkt om d, anonym kontra öppen, en fördel att anonym donator e billigare helt klart å vi hoppas att barnet (barnen om vi får fler m åren vilket vi önskar såklart!) inte kommer bry sig så mkt om vem donatorn är. På reproduktionsmedicin sa dom att de flesta inte gör d eftersom sambon kommer va pappa, fast inte biologiskt då. 

Ska bli spännande att höra hur d går för dig, å er andra som försöker! Kram 
  • Längtan 30
    Ingen 1 skrev 2012-02-19 20:01:24 följande:
    Hoppas på det bästa!!
    Själv misslyckades vi med vårt försök på RMC, så nu kör vi igång direkt igen. VUL på tisdag, sen får vi se vad RMC säger.
    lycka t m nästa försök, tråkigt att d inte gick bra denna gången. {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    jenniekk skrev 2012-02-19 20:04:10 följande:
    Hoppas på bättre tur nästa gång för er!

Ingen mens här än och mensvärken har avtagit. Får se om den kommer under natten...   
    håller tummarna att tanten inte dyker upp! :)
  • Längtan 30
    sunsed1 skrev 2012-02-19 23:31:19 följande:
    Hej tjejer.

Jag tog några dagars paus från FL. Jag höll ju koll på min ÄL!  

Men min ägglossing kom aldrig. Redan förra veckan trodde jag att ÄL är var på gång och jag förberett allting inför Köpenhamns resa för nästa insemination.

Jag testade med ClearBlue två gånger om dagen sedan 11/2 men ingen ÄL.

I förgår fick jag ÄL smärtor och jag har det fortfarande men ingen ÄL.... Vad händer? Mystiskt tycker jag. Jag känner att jag har ÄL men på teststickan visas inget. Så den här månaden bli det ingen insemination för min del.

Hoppas det går bättre för er andra...
    fasen, låter som du haft samma "tur" som ja då..e på dag 16 nu å har molvärk, äl-flytningar men ingen äl idag heller tror ja. ska göra ett test strax bara för att, har testat en gång om dan sen dag 10 men men. får la snacka m dr Lars om pergotime inför insemination i maj. jippie doo. not.

håller tummarna din äl kommer så ni får åka t köpenhamn som planerat! {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-20 12:57:41 följande:
    Bim -1 inväntar mens. Har precis den där känslan. Så blir tt åka i början av mars igen :/
    håller tummarna att du feltolkar kroppen å att tanten håller sig borta..! *kram*
  • Längtan 30

Liveyourdreams å jenniekk; håller tummar å tår allt ja kan att tant-jäveln inte dyker upp å att ni får era Plus !!! 

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-21 13:05:04 följande:
    Fått min mens alldeles nyss. Var väntat. Nu e jag bara nervös för att nästa äl ska bli 4-5 för då kan vi inte åka :/ uträkningarna säger dock 3e så får hoppas på det :/
    fan, dumma tant t å dyka upp! håller tummarna att d stämmer m ÄL t 3/3 gumsan så ni kan göra ett nytt försök då..! :)
  • Längtan 30

har inte varit så aktiv på FL på sista tiden, dels för att min sambo varit hemma å "hälsat på" å ja har inte riktigt orkat heller, en del som känns motigt just nu..vill ändå att ni allihopa ska veta att ja håller tummarna för er som försöker å kanske t.o.m har ett plus på g för den/dom som d inte tagit sig för kan ja inte mer än beklaga å önska lycka t vid nästa försök.

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012