jenniekk skrev 2012-05-03 18:33:59 följande:
Har du gjort ett nytt försök? Spännande... Jag är inte där än att jag känner efter hela tiden. Är ju orimligt att känna något så tidigt! Måste ju vara lite realist!
Jag tror inte heller på att det kan lyckas! Är misstänksam och inbillar mig att det inte är några spermier som skjuts in! Att gyn bara ljuger när han säger att allt ser bra ut vid insem! Att folliklarna är tomma, inga ägg! Med mera... med mera! Du önskar inte du va lite mer som mig!
Berätta om försöket? Gjort något annorlunda denna gången?
Realist ja...sammanlagt kanske man är det. Jag menar, dels gå och leta symtom, dels egentligen tro att det inte kan ta sig alls. Har också haft lite konspirationstankar...att de kanske de första gångerna inte har några spermier i eftersom det ändå är normalt att dte inte tar sig direkt så folk inte reagerar etc. Så fånigt!
Den här gången slog testet om på kvällen (slagit om på morgnarna de tidigare försöken) så tiden mellan positivt test och insem. blev längre. Annars inget annorlunda. Frågade om de tyckte det var värt att göra dubbel, men de tyckte de inte när det var positivt på kvällen. Det borde absolut räcka med en sa de. Hoppas de har rätt!