-
Åh, jag håller tummar o tår så dom blir blå att du får plus redan imorrn, jag va/e låghormonare så skulle det inte va positivt så deppa inte för det e ju inte "definitivt" förrän på bim.LiveYourDreams skrev 2012-12-02 17:56:23 följande:Ska tjuvtesta ;) bim-3 imon :)
-
Så tråkigt med mannen Linnea, hoppas han "hittar sig själv" fort o lycka till när du/ni tar upp försöken..!
-
Yaaay, Live!!!!!! *doing the happy dance* Megagrattis!! Jag säger som drömmar - kunde december ha börjat bättre än såhär!! Så himla underbart, jag e så glad för att du o jenniekk plussat, du anar inte hihi! Bebis gör frivolter i magen här för att jag ler o "e glad i hela kroppen".. <3
-
Längtan 30 skrev 2012-12-03 09:47:19 följande:Yaaay, Live!!!!!! *doing the happy dance* Megagrattis!! Jag säger som drömmar - kunde december ha börjat bättre än såhär!! Så himla underbart, jag e så glad för att du o jenniekk plussat, du anar inte hihi! Bebis gör frivolter i magen här för att jag ler o "e glad i hela kroppen"..
Hmm vart tog hjärtat vägen som jag gjorde, nåja strunt samma - KRAAAAM på dig Live!! -
Skickar en stor kram, kan tänka mig att det känns tungt och beklagar att du känner det så..Har ni tänkt göra fler inseminationer lr ska ni gå över på IVF? Det är snart er tur ska du se..!Sally Cinnamon skrev 2012-12-05 23:20:22 följande:Fasen också...det är bara jag kvar av "de gamla" i den här tråden va? Som inte blivit med barn men försökt nästan utan avbrott. Klump i halsen!
-
LiveYourDreams skrev 2012-12-06 17:25:16 följande:Lyckan verkar bli kortvarig här. Blöder och har mensvärk :(
Neej va säger du? Fick du inte två ägg tillbaks, kanske bara ett borrade in sig? Massa kramar, håller tummarna att det bara e genomblödning. -
Håller tummarna att IVF-starter lr kommande inseminationer går bra, e inne och läser när det skrivs men brukar inte skriva även om ni alltid finns i tankarna!
-
Åh va härligt att höra!!!! Jättegrattis!!Sally Cinnamon skrev 2013-02-06 19:38:46 följande:Åh hej gamla kompisar! Det går äntligen bra, har gjort ivf och plussat bara för en vecka sen!!! Är helt överlycklig och jättenervös att den lilla inte ska stanna kvar. Lång tid kvar innan det är någorlunda safe. Hur går det för er? <3
-
Här e det 19-33 dagar tills hon e född, lr 0-33 kanske man ska säga eftersom hon kan komma när som helstSally Cinnamon skrev 2013-02-06 23:33:31 följande:Tack, ni är så söta. Går det bra med jäsningen av era små?
Ska till bm idag och mäta magen, lyssna på bebbans hjärta osv.
Fortsatt lycka till med pyret i magen Sally!! -
Jaop det ska vara en flicka här, gjorde t.o.m extra UL i december och fick nåra 3d bilder samt bekräftat att det e en flicka. Hade självklart varit glad för en liten son också men visst ska det bli mysigt med en dotter
Vet hur det e med oron i början, jag fick blödningar i slutet av vecka 8 men fick också göra ett vul och se ett hjärta slå nåra dagar senare, från att jag plussade fram till RUL kollade jag pappret varje gång jag kissat. Jag slappnade inte av och började njuta av graviditeten förrän efter vecka 19 när vi gjort RUL, dagarna efter började jag känna fladder i magen när lillan rörde sig.
Vet hur svårt det e men hoppas ändå att du snart kan slappna av och njuta av graviditeten..!