Vi som ska börja inseminera 2012
TyraPaloma skrev 2012-06-20 19:02:21 följande:
Och där kom mensen... Jävla skit, vad ledsen man blir MariaaG skrev 2012-06-20 17:39:31 följande:
Tack igen för alla grattis, inseminationen gjordes på storkkliniken.Hela dagen har jag gått runt och tänkt på detta, har varit supervirrig och haft svårt att formulera hela meningar :)
Mina symtom har varit: Värmevallningar (började för flera dagar sedan), yrsel som började igår och har intensifierats idag, samt lätt illamående idag under dagen. Kl 11 idag, 1 hel timme innan lunch mådde jag superilla och kände att jag var tvungen att äta nåt. Jag tackar och tar emot för alla saker jag känner, har aldrig känt det innan och är otroligt fascinerad, särskilt över att det kom så snabbt!
Det som slog mig idag är att jag har vetat hur allt fungerar fram till man blir gravid (alla försök, metoder, hormoner osv) men nu...nu har jag ingen koll alls. Vet inte när man skriver in sig på mödravården, vet inte vad man ska och inte ska äta...vet inget om att vara gravid....det har alltid känt så otroligt avlägset.
Jag hoppas att det kommer fler plus här snart!!