LiveYourDreams skrev 2012-08-27 14:19:05 följande:
Sally o linnea: håller tummarna stenhårt för er!! Längtan: tack vännen, du är så snäll! Va beredd på o ta striden men det gick hur smidigt som helst. Förklarade iof såfort ja kom fram att jag hade ett utländskt recept oså. Typ lovprisade tjejen innan jag gick sen :D så idag e cykeldag 3 så nu ska jag ta tabletterna. Ska läsa lite om dem först bara. Man kan väl ta dem närsom på dagen? Imorgon ska jag ringa o boka ultraljudstid med. Hoppas det går smidigt annars får jag ringa dem du vart hos längtan. Förresten, vet någon hur många äggblåsor som e max i danmark? Här får man ju max ha två i sverige o det har jag ju haft av mig skälv ganska ofta..
Tabletten/tabletterna ska tas samma tid varje dag, ska du ta 1 lr 2/dag? Så skönt att d gick smidigt att hämta ut medicinen!
3äggblåsor har jag för mig ska vara max i Danmark - men t skillnad fr i Sverige så "reducerar"/tar dom bort ägg om du har för många stora (på SU får man avbryta å vänta 1-2cykler), vet inte helt 100 om vår klinik gör d men Drömmar har fått göra d på CFC. Vårt sista försök hade jag 2 stora äggblåsor + 1 som va nåra mm mindre men som Lars inte trodde skulle hinna släppa + en massa små omogna..
Får du ingen tid på din privata så säg t så får du numret!