Vi som ska börja inseminera 2012
Återstår att se vad som bestäms om de ostimulerade försöken inte fungerar.
Håller tummarna för att både du och Längtan 30 plussar i veckan!
Tack minaz! Ja har inte känt nåt särskilt som inte lika gärna pekar på mens så ja försöker ställa in mig på ett nytt misslyckande, har bim på onsda så bör få spottings imorrn isf. Har fått ont i ena bröstet än så länge bara haha, så halvt gravid kanske? ;) Nej har försökt in i d längsta att bortförklara sånt ja känt, fr illamående t mensvärken ja haft en vecka drygt för ja vill inte bli lika sänkt som ja blev efter första försöket. Om mensen kommer så ska ja begära fler undersökningar på SU för nåt måste ju va fel på mig oxå isf, skitsamma att dom sagt att d "ser fint ut".
Lycka t m ditt vul, håller tummar å tår för fina äggblåsor å att du plussar i början av juli!
Vet hur tufft d e Linnea1986, ja gick ner fr 96kg t 72, nåt år senare gick ja ner fr 76 t 64. Nu väger ja dock 76 igen, efter 2 kurer pergo å för lite träning, skyller dock lite på min sköldkörtel ändå för ja har så sjukt lätt att gå upp i vikt pga den så blir d inte plus på onsda ska ja köra pulver fram t försöket i aug lr sept vilket d nu blir.
Kämpa på å hejja dig, du har ju varit så himla duktig än så länge! Ditt långsiktiga mål e ju viktminskning å graviditet, låt inte en kortsiktig belöning (va du än e sugen på nu, godis lr mat) vinna över d..!
Klart du ska Linnea! Hejja dig! Ja tar oxå Levaxin, 150mg.
Idag var jag på kontroll av mina äggblåsor är nu på CD 9 och hade 2 st äggblåsor på vänster sida . ( Där jag har stopp)
Och 2 st på höger sida där jag har fri passage =)
Så nu håller jag tummarna för att nått av äggen ska bli befruktade och för att dom ska hitta sin plats...
Lördag , söndag ser det ut att bli insemination.
Hoppas, hoppas,hoppas att det är vår tur nu.