Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

Linnea1986 skrev 2012-06-15 20:48:06 följande:
    Jag har gått ner 3 kg sen i måndags, men har ca. 15 kvar o gå ner.. Kör cambridge kuren o ska köra 1 månad, jag hoppas att jag kmr under 100 tills på måndag.. väger just nu 101.2..

Kmr verkligen behöva stöd för att gå ner i vikt för ja e sån som säger att ja ska börja gå ner i vikt o de funkar en stund o sen e ja tillbaka på ruta 1 igen..
    Superbra jobbat, hejja hejja!! Håller tummarna att d går bra! Ja har oxå gått på pulverdiet så ja vet hur pestigt d kan vara, fast du har nästan tagit dig förbi den första tuffa veckan ju, jättebra ju!! Fortsatt lycka t!!
  • Längtan 30
    Linnea1986 skrev 2012-06-15 21:07:32 följande:
    Tack, just nu sa min man att han skulle titta på en film o äta popcorn, inte roligt för mig, e svag för popcorn o sötsaker.. Men ja ska ta min sista shake nu o sen antagligen lägga mig o sova.. E sjuk oxå, kan inte prata o näsan bara rinner..
    Stackare, krya på dig å sov så gott..! 
  • Längtan 30
    minaz: Nej, BIM på onsda. Har börjat få ont i brösten nu ikväll så ja räknar kallt m att mensen kommer på BIM som sist tyvärr. Tröstar mig m att vi har kuratorsamtalet på SU samma dag som BIM å kommer väl igång m försöken efter semestern sen lr i september kanske.
  • Längtan 30
    TyraPaloma skrev 2012-06-17 11:46:01 följande:
    Känner du av någonting?

Nej, inget som inte likaväl kan tolkas som mensen e på g. Haft lätt illamående i flera dgr men inget idag sommar ja märkt. Du då?
  • Längtan 30
    MariaaG skrev 2012-06-17 13:18:55 följande:
    Jag har BIM på fredag, igår hade jag lite värmevallningar. Jag tror inte att jag brukar ha det annars vid pms, men jag kan ju ha missat det tidigare. När väl mensen kommer brukar jag få vallningar mest på kvällen eller natten, igår var det mitt på dagen.
    Annars känner jag mycket lite, vid tidigare försök (som har misslyckats) har jag vid den här tiden börjat känt lite mensvärk, än så länge ingen sådan.
    Den första veckan efter ett försök brukar kunna gå förbi lagom smärtfritt tycker jag, men den andra som precis har börjat för mig brukar gå så sjuuuukt långsamt. En plåga.

TyraPaloma och Längtan30: kommer ni att testa innan BIM eller håller ni er? 
    Håller tummarna!! Nej tänker inte testa tidigare än onsda, om mensen inte kommer då vill säga..Du då?
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012