LiveYourDreams skrev 2012-02-25 17:41:45 följande:
Måste fråga er andra; dricker ni alkohol? Jag gjorde det absolut inte från insem till mens, men hur gör ni? Avstår ni ibland, alltid eller aldrig?
Nej efter insemination är det nolltolerans här. Jag har läst en ny dansk studie där de testat 90000 kvinnor och alkohol är farligt för fostret från dag 1. Är även lite lugnare före insemination även om jag inte håller tillbaka helt.
Här kan du läsa mer om det:
www.dn.se/nyheter/vetenskap/sma-mangder-alkohol-dodar-foster
Det går långsamt här
Är på BIM -9. Har varit sjuk och därför haft en massa tid att överanalysera symtom. Inte bra alls, hade ju tänkt koppla bort det ordentligt denna gången. Så nu har jag såklart känt det mesta
Men idag känner jag mig totalt ogravid, förutom lite dragande känsla nedre delen av magen. Å andra sidan tror jag att jag har det så även när jag inte inseminerats
Tänkte på det en gång nu när jag pausat... Att det faktiskt känns småmolande där. Har ju haft det som gravsymtom innan också, och jag har aldrig varit gravid. Säger ju en del!
Ingen 1 skrev 2012-02-25 18:02:56 följande:
Jag tar pergo, gonal f och ovitrelle. Gör mina DI på RMC i Malmö och där får man alltid ta stimulering.
Var på RMC igår och gjorde ett nytt försök.
Heja heja!!