• Duvan

Vi som ska börja inseminera 2012

sockerpian skrev 2012-01-27 14:43:28 följande:
    nu gjorde jag ett clearblue efter massor av kaffe...och det visade tunnt streck, men helt klart synligt?
    ska testa i morn igen....gud va nojig jag är nu...hoppas hoppas hoppasFörvånad
    Åh så spännande, håller tummarna:) jätte kul!
  • Duvan
    jenniekk skrev 2012-01-27 16:02:46 följande:
    Duvan: Hur går det för dig? Gjort ett nytt försök? Kanske missat något inlägg i tråden... Glad
    det är snart dax att åka ner till Storken igen:)
    Har börjat testa med äl stickor. Hade hoppas att det blev till helgen så jag slipper vara bort från jobbet. men jag tror inte det tyvärr.

Hur går det själv för dig? Du skall väl också på nytt försök snart?:)
  • Duvan
    jenniekk skrev 2012-01-28 08:44:30 följande:
    Ja vi laddar för ett nytt försök. Men det är ett tag kvar. Nu satsar vi på 3:e gången gillt!Glad

Kommer du förändra tidpunkt för insemination nästa försök? Eller hur tänker ni kring tidpunkten?
    Ja verkligenGlad 
    det känns bra tycker jag, hoppas så mycket. nu har vi ju bytt till ny donator också vilket känns så bra.

Hur menar du med förändra tidpunkten för insemination?
    Jag tar ju inga hormoner så jag åker så fort jag får positivt äl test:)
  • Duvan
    sockerpian skrev 2012-01-28 08:51:45 följande:
    Jag är GRAVID......jag tror det knappt, men det är ett plus...det visar väl ingenting annars??? eller??? jag är helt snurrig av lycka!

försökt i 7 år och så åker man till Danmark och pangSkrattande
    Stort GRATTIS,det måste kännas helt fantastiskt:)
  • Duvan
    jenniekk skrev 2012-01-28 16:39:43 följande:
    Hur gamla är ni andra tjejer?

Lite nyfiken... 28 är jag...
    jag är 29 år...så det är verkligen dax för en liten bebis nu:)
  • Duvan
    Binaaa skrev 2012-01-28 01:48:35 följande:
    Alla papper är klara och inskickade!! Äntligen! Fick det sista idag. Jag ska oxå börja testa snart. Förmodligen bär det av till Stork i nästa vecka :)

Åh så bra:)
    Det blir Storken för mig också i veckan som kommer, kanke redan imorogn om jag har tur.
    Skall ta äl sticka ikväll halv tolv, råkade dricka massa vatten vilke man ju inte ska göra 4 timmar innan test.
  • Duvan

Tack, alla tips är välkommna:)
    Men de rekomenderade inte att du skulle göra dubbelinsemination?

• Duvan

Binaaa: Jätte trist att höra:( Hoppas allt går bra för dig iallafall! Stor kram till dig

Sunsed: Jäkla mens, aldrig kul när den kommer. Vet hur jobbigt det är. Men ¨vi hoppas att det tar sig på nästa försök:)

• Duvan

Jennieek: Jag är inte helt säker på hur det går till. Men jag tror de tinar upp dem nån timme innan man kommer och tvättar dem 1 gång då.

När är det dax för dig att insemineras igen?
    Jag hoppas på att åka imon:) skall testa med äl stickan strax!

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012