• Duvan

Vi som ska börja inseminera 2012

Linnea1986 skrev 2012-06-15 20:35:34 följande:
    Skriver ett litet inlägg här, jag håller på att gå ner i vikt nu, har ca. 15 kg att gå ner för att sedan kunna få åka till Danmark och göra insemination :) Faan vad jag längtar, men jobbigt o gå ner i vikt..
    Jag hejar på dig och hoppas du gå ner 15 kg snabbt!Skrattande

Den här tråden är så bra! så fint med allt stöd och peppning från alla underbara tjejer!!Hjärta
    Så kom in på tråden varje gång du har det jobbigt så stöttar vi dig!!!

Har du gått ner i vikt innan eller skall du börja nu och gå ner 15 kg?

• Duvan

Linnea1986: Du får tänka på ditt mål och vad som kommer hända när du gått ner 15 kg:)

Men 3 kg sen i måndags låter ju fantastikst bra!
    det är ju faktiskt 20% redan på 5 dagar, så fortsätter du så har du gått ner 15 kg om 20 dagarSkrattande

• Duvan

Vet inte faktiskt... Jag tror vi satsar på att komma ner till Gyn G innan de stänger v 28,
    det är ändå 3 veckor kvar..så håll tumamrna att min äl kommer innan dess :)

• Duvan

GRATTIS MariaG och Längtan 30Hjärta
    Fantastikst kul att ni båda fick plussSkrattande

• Duvan
    Linnea1986 skrev 2012-06-29 19:37:06 följande:
    Någon som vet hur har Gyn Grönlund semesterstängt?
    Jag var hos Gyn G idag för insemination,
    Det var sista dagen dagen innan semestern och de öppnar igen 30 juli.

Hur går det för dig Linnea1986?
  • Duvan
    Binaaa skrev 2012-06-26 17:40:26 följande:
    Har ni varit med om att det sticks i livmodern? Typ sådär som det känns när en arm eller ett ben sover. Känns jätte obehagligt. Obestämd Har inte så höga förhoppningar denna gången alls eftersom den nya donatorns kvalité inte var så bra. Pratade om heminsemation så det gjorde vi båda dagarna efter Stork. Nu ska vi ta lite semester och åka på en resa som jag vann på en ellos-tävling :) Ska bli skönt att ha något annat att tänka på för en stund. Lycka till här inne nu!!  {#emotions_dlg.flower}
    Hur går det för dig Binaaa? Det närmar sig väl testdag?
    spännande, håller tummarna för ett plusHjärta
  • Duvan
    Längtan 30 skrev 2012-06-30 07:59:55 följande:
    Åh, håller tummarna stenhårt..!!!! Hjärta
    Tack Längtan 30Skrattande
    Jag hoppas kunna joina er i den nya tråden snartHjärta
  • Duvan
    Linnea1986 skrev 2012-06-30 08:34:52 följande:
    Jag har gått ner sammanlagt 6.8 kg sen den 11/6 :) Men har ca. 7 kg till o gå ner, men ska fortsätta gå ner i vikt i 2 veckor till. Ska även ringa sjukan på måndag så ja kan få komma o ta dom prover som behövs för att få åka o sen blir det nog i mitten på augusti o åka :)
    Lycka till , spännandeSkrattande då är det inte långt kvar!
  • Duvan

Minaz: Jag känner med dig, vet hur ont det gör när mensen kommer gång efter gång:(   fick en tår i ögat när jag läste ditt inlägg..
    Stor kram till dig

Men det är som sagt fantastiskt med stödet från alla fina tjejer här{#emotions_dlg.flower}

• Duvan

Jag har pockså bim idagarna...på torsdag.
    Känns dock som min mens är på väg...:(

Kanke vågar testa ändå imon:) ka ju alltid hoppas att det är något!

Lycka till ni andra som också har bim idagrna. vi är ju några stycken{#emotions_dlg.flower}

• Duvan

Sally Cinnamon: Nej, va synd att det inte blev ett streck imorse.
    Själv testa jag negativt imorse bim -1

Men så länge mensen inte kommer finns det ju hopp för ossHjärta

Kpmmer inte mesen imorgon bitt kommer jag testa igen.

när har du bim?

• Duvan
    Hjärtadreamz01 skrev 2012-07-11 09:15:20 följande:

BIM idag och ingen mens i alla fall..och jag har inte testat. Testar pa lordag morgon om mensen inte har dykt upp. Tack for alla tummarna, kanns skont att ha lite stod har i tradenHjärta 

Oj vad spannande! Hoppas hoppas!

Det låter ju jätte braSkrattande
    Det är ju inte alla som får plus tidigt.
    Håller tummarna för digHjärta

• Duvan
    Sally Cinnamon skrev 2012-07-11 20:49:13 följande:
    Imorrn, som du! Så vi är i precis samma läge.
    Åh så spännande, tänk så underbart om vi båda plussar imon!!!!{#emotions_dlg.flower}

Känner du något?
    Jag har ett konstigt surrande i vänstra ljumske.  Men det känns som mensen skall komma när som helst....
  • Duvan

Minaz: Nej, va tråkigt för dig. Va ledsen jag blir. Stro kram till digHjärta

Själv har jag en riktigt depp dag, mensen kom igåt. Känns hopplöst just nu....:(

• Duvan
    dreamz01 skrev 2012-07-13 09:09:45 följande:
    Minaz - Men usch vad trakigt! Livet ar verkligen fruktansvart orattvist ibland!

Sjalv sa vaknade jag av varldens mensverk kl 4 i natt. Rott blod pa trosskyddet sa det blev inget denna manaden heller..Gråter Har varit vaken och gratit hela morgonen. Allt kanns sa himla hopplost! Nu blir det antagligen paus fram till september eftersom kliniken har stangt hela augusti. Ska ringa och kolla om dem kan klamma in oss i slutet av juli..annars blir det ytterligare tva manader med "hemma forsok" vilket i laget kanns himla meningslost.

Jag haller tummarna stenhart for er Duvan och Tyra Paloma. hoppas hoppas att ni plussar!     
    nej så tråkigt:( kram till dig med
    vilka jobbiga dagar....
  • Duvan
    Sally Cinnamon skrev 2012-07-14 18:12:54 följande:
    Mens.
    Nej, så tråkigt:(   stor kram till dig!
  • Duvan
    minaz skrev 2012-07-13 22:37:41 följande:
    Inte roligt att se hur mensen kommer och känns tråkigt att inte vara aktiv i tråden längre då jag ALDRIG någonsin kommer få bli mamma...
    Innan jag hunnit träffa en ny kille så är jag 40 och då kan jag inte bli mamma längre =(((

Känner mig så ledsen och deppad, vill liksom inte vara med i jordelivet mer och känna denna smärta, det gör så ont.

Mitt ex, har brutit förlovningen, dragit och vill inte att jag sms:ar eller ringer honom på 5 hela veckor, sen skulle han höra av sig.

DET TROR jag knappast han kommer göra, det brukar vara så att man säger att ett uppehåll och sen är det slut, har varit så förut för mig och kommer vara så nu med.

Den här killen märklig, vet inte vad jag har honom. =(
    Men älskar honom tyvärr, det här gör så ont, så ont.

Jag förstår att det måset göra jätte ont...att allt känns hopplöst nu!
    Men jag lovar dig att tiden kommer läka såren och att du kommer må bättre och bättre. Med eller utan killen.

Hoppas du hittar styrka och energi och kan få må bättre snart!
    Massa kramar till digHjärta
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012