-
Tack Jenniekk! Kram.jenniekk skrev 2015-09-22 13:29:27 följande:GRATTIS! Vad underbart! Härligt att det gick liite smidigare som du skrev! :)
-
Kortvarig lycka! Blöder tyvärr.
-
Hur fick du reda på att det var ok trots allt Jenniekk? Jag funderar på vart jag ska vända mig imorgon för att få kolla läget. Antar att ivf-mottagningen är en bra början.
-
Tack för snabbt svar. Har ingen värk, blöder som en ganska riklig mens, har hållt på sen kl 16. Känns tröstlöst!
-
Barnmorskan blev ledsen och tyckte inte det lät bra. Ska vänta en v efter blödningsstopp och sen ta ett nytt gravtest men är inte hoppfull. Känns tungt.
-
Kram själv. Tack för ert stöd, ditt också Smilla! Jag tänker nog att hoppet är ute, men klart jag ändå testar när det är över. Blöder fortfarande :(jenniekk skrev 2015-09-24 15:12:23 följande:Förstår att det känns hopplöst men hoppas ändå på det bästa! Så jobbigt att leva i ovisshet, det tyckte jag va värst. Kraam
-
Tack! Har läst olika trådar här om kvinnor som blött rejält men ändå varit gravida. Så hoppet har vaknat, tyvärr säger jag eftersom då blir jag med största sannolikhet besviken. Vore konstigt om det fanns nåt kvar efter nästan en veckas blödning så tidigt i graviditeten. I'll let you know!Längtan 30 skrev 2015-09-26 21:23:58 följande:
Håller tummar och tår för att det är en ofarlig genomblödning! -
Knallnegativt imorse :( Men ingen chock.
-
Tack, ni är gulliga. Det hjälper att kunna dela med några som verkligen kan förstå!
-
Är LiveYourDreams här och läser något, tro? Vi börjar inse att vi måste göra ivf i DK, skulle behöva lite tips och råd.
-
Ja, ett barn får man hjälp med av landstinget. Och FET till självkostnadspris om man har turen att få embryon till frysen. Vi hade ju tre, men bara ett klarade upptiningen och sen blev det missfall då...jenniekk skrev 2015-10-02 17:18:17 följande:Har ni förbrukat era försök genom landstinget? Kan de hjälpa er sen inför ivf i DK om det skulle bli så? Kram
Tror inte de hjälper en med DK. Måste nog försöka hitta någon bra privat gynekolog. Min gamla har tyvärr flyttat från stan. -
Tack Längtan30! Det känns fortfarande tungt men vi jobbar på med efterforskningar hur vi gör nu. Mycket pyssel och telefontider att passa med den här barnlösheten, hade nästan glömt.
-
Kan vi terapiprata lite om det här att få barn som är halvsyskon? Är fortfarande i sorg att vårat ev. syskon och sonen inte blir genetiska helsyskon. Jag tycker det känns så orättvist. Plus att jag är orolig att våra barn inte alls ska bli lika. Om en t.ex. blir lång och den andra inte så det blir avundsjuka.
Sånt kan förstås hända med biologiska helsyskon också. Men ändå. Jag tänker på det här nu.
Hur tänker ni? Har ni alla lyckats få samma donator till nummer två? Kram. -
Oj, intensivt! Grattis!Linnea1986 skrev 2016-08-16 23:08:50 följande:
Vi fick våran lilla tjej den 19/1 så nu på fredag blir hon 7 månader :) idag blev det även + på stickan så vi väntar en liten till ??
Jag är i v 30 med lillasyster eller -bror. Spännande! Dock mkt tyngre att vara gravid när man har en liten att se efter också, men det är ju begränsad tid.
Kramar till er alla!