Vi som ska börja inseminera 2012
Kram TyraPaloma, hoppas det var falskt alarm.
Här på symtomsidan kan jag rapportera ömmare bröst än vanligt. Men detta kan ju också bero på hormonätandet så vågar ej hoppas för mycket...
Kram TyraPaloma, hoppas det var falskt alarm.
Här på symtomsidan kan jag rapportera ömmare bröst än vanligt. Men detta kan ju också bero på hormonätandet så vågar ej hoppas för mycket...
Här har inte dödats nån tråd :) Var bara tvungen att tänka efter lite...har nog också tänkt 6 inseminationer, men nu när vi är på den sjätte kanske jag ändå tänker sju. Eftersom det är nytt för oss med hormonstimuleringen kanske man kan ge det två försök. Försöker lita på läkarna när det kommer till bedömningen av detta. Är det dumt? Har de för mkt ekonomi för ögonen tror ni? Det är också lite jobbigt att gå över till ivf för då blir det väntetid igen och det är ju det som är det värsta: att inte vara igång med något. Psykist påfrestande tycker jag.
Det händer inte så mycket här, tackar som frågar. Fortfarande ömma bröst och mensvärk, har hållit mig från att testa tidigt, så imorgon blir det spännande/ångest. Känner mig gravid, men det har jag å andra sidan gjort många månader förr så jag räknar inte med att det betyder någonting. Men jag HOPPAS, det kan inte hjälpas.
Nä tjejer, neg på testet. Jag fattar inte varför det inte funkar! Sköter mig helt exemplariskt, allt borde vara som bäddat för bebis men nej. Depp!
Och nej, jag brukar inte ha såhär ont i brösten eller mensvärk långt innan mensen. Måste vara hormonerna som ställer till det.
Så nu får vi hoppas på dig igen, Live your dreams. Är du också på gång efter cellprovet Jenniekk?
...och där kom mensen. :( Känner mig osäker på om jag orkar inseminera mer, börjar verkligen kännas hopplöst! Men vi får se vad SU säger. Kram och tack Jenniekk och Liveyoudreams för stödet, ni är gulliga. Lycka till idag på vulet, Liveyoudreams!
Tack alla för stödet, det värmer.