Inlägg från: Sally Cinnamon |Visa alla inlägg
  • Sally Cinnamon

Vi som ska börja inseminera 2012

Meh, ett hjärta gjorde jag men det kom inte med...

• Sally Cinnamon

Fasen också...det är bara jag kvar av "de gamla" i den här tråden va? Som inte blivit med barn men försökt nästan utan avbrott. Klump i halsen!

• Sally Cinnamon
    LiveYourDreams skrev 2012-12-07 13:46:06 följande:
    Tack för alla kramar men det e helt klart ett tidigt mf. Va jätteledsen imorse men nu känner jag mest en glädje över att jag iaf kan bli gravid och att kroppen tar hand om det själv. Nu vill jag bara vara med frun, göra roliga saker o koppla bort barnalstrandet ett tag. Låta kroppen vila. Stor kram till er alla.

Tusen kramar till dig, tänker mycket på er.
  • Sally Cinnamon

Smilla, Ingen 1, Minaz: tråkigt (men också lite skönt) att vi är flera kvar. Började känna att vi var de enda som inget händer för. 
    Det börjar dock ljusna lite på planeringsfronten: vi väntar just nu på att få börja med ivf. Vecka 3 ska det plockas ägg om allt går som det ska. Nervös och stressad, känner att jag måste ansvara för att vara i toppform inför detta och funderar på akupunktur och en massa annat jox. Har tydligen inte alls lärt mig att det spelar så stor roll vad jag gör... : /

• Sally Cinnamon
    LiveYourDreams skrev 2012-12-10 18:16:11 följande:
    Sally: om du undrar ngt om iv grejen så skicka ett mess till mig. Har ju gjort hela grejen o har den i färskt minne :) skönt att det närmar sig!

Tack! Det kommer säkert komma frågor på vägen. Hur gör ni nu? Paus eller påt igen?
  • Sally Cinnamon

Här har vi såhär i juletid påbörjat vår ivf-behandling med nässpray som ska tas i ett antal veckor. Hur går det för er andra? Kram.

• Sally Cinnamon

Håller fullständigt med, ett riktigt helvetesår. Kramar till dig och hoppas du får trivas på nya jobbet så det blir något som låter dig skingra tankarna lite <3 <3

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012