• minaz

Vi som ska börja inseminera 2012

Nu har jag nog ställt till det för mig själv.
    Inseminerades igår morse och allt gick bra men äggblåsan hade tyvärr inte spruckit och igår kände jag ingenting, inte idag heller...
    Igår kväll - sent på nattkvisten så kunde inte jag och min kära hålla oss ifrån varandra vi hade giveltvis sex och tyvärr kom han i mig.
    Typiskt - typiskt.
    Nån som vet om spermierna som genomgått en swim up dör när dom andra kommer upp som småningom?
    Nån som vet hur länge spermier som genomgått en swim up lever?
    Tacksam för svar.

• minaz

Ååååååå vad roligt att du plussat!
    GRATTTTIIIIIIssss. Solig

Jag är nog den enda här i tråden som inte kännt av några biverkningar av vare sig OVITRELLEN eller PREGNYLEN.

Det här ser mörkt ut...
    Sorgsen och nedstämd, hoppas det vänder och jag också får nått bra någon gång.

• minaz

Var har du gått och gjort din insemination?
    Drömmaromsmått...
    Har du fått hormoner före äl?

Tror inte alls du kommer få missfall...
    Håller tummarna för att det ska gå vägen nu

• minaz

Jag har bim i dagarna men kan tydligen inte testa först om 12 dagar, fattar ingenting...
    Igår kände jag en brännande och ett hugg utan dess like, hoppas att det kan vara ett gott tecken.
    Men man slutar ju aldrig förvånas hur ens kropp spökar med en. :P

• minaz

Jag är också nyfiken, skickade just in i tråden för att se över hur läget va...

Själv har jag en känsla över att vara gravid men jag kan ha så fel så fel, brukar ju alltid annars få mens när det är dags =(.

3-4 dagar kvar nu.

Hoooooppas min blödning håller sig borta!

• minaz

Vad roligt med pluss!  GRATTIS...

Trist att mensen skulle komma, denna besvikelse som man har gång på gång men ge inte upp.
    <3

Jo vet att jag borde vänta med att testa men kunde ju inte hålla mig ifrån det.
    Trodde verkligen det var nått på g men nu ser jag att styrkan på gravtestet sjunker och det är ju precis som det ska vara... OM MAN INTE ÄR GRAVID.

Så vi har misslyckas igen!
    Fy f......n att det aldrig går 2 års väntan utan ett riktigt pluss, ska ringa till min skörterska imorgon och be henne skriva ut nytt  recept, vi ska prova en gång till OM det inte nu sker nått dramatiskt, att jag får ett pluss men den chansen är väldigt låg och väldigt stor att mensen är på ingång.

• minaz

Jisses vilken mens värk jag har... blääää. Imorgon är det 2 veckor sedan jag inseminerades...
    Blir väl ett gravtest imorgon för att se så det inte har ökat i styrka, men det tror jag knappast, vore omöjligt.
    Mensen är ju på g.   =(

• minaz
    Duvan skrev 2012-06-07 22:32:02 följande:
    Jag var helt säker på att min mens skulle komma, samma symptom som alltid.
    Men jag hade fel, hoppas du också har detSkrattande
    Har inte alls fel , tyvärr!
    Känner mig som världens sämsta nu och kommer aldrig lyckas att bli gravid...
    Fattar inte varför jag inte ens kommer i närheten av ett pluss efter 2 års försökande.
    Ljusrosa flytning så nu är det bara en tidsfråga innan mensen kommer igång på riktigt.
    Lägger ner helvettet nu, är så trött på aaaaallt.
    Men, men vem har sagt att livet är rättvist.
  • minaz
    Längtan 30 skrev 2012-06-08 00:09:00 följande:
    Nämen d va då fan oxå! Skickar en massa styrkekramar!! Önskar d fanns nåt att säga lr göra som fick dig att må bättre..{#emotions_dlg.flower}
    Tack, dom där styrkekramar i värdefulla =)
    Inte lätt just nu men skönt att ngn förstår.
  • minaz
    Ingen 1 skrev 2012-06-08 09:32:37 följande:
    Grattis till er som fått plus!!
    Kul att det äntligen är lite plus i tråden!

Beklagar till er som fått er mens!

Själv har jag/vi tagit paus nu under sommaren, efter två misslyckade försök i danmark och tre på rmc så känner jag att jag måste ha en sommarpaus.
    Tittar in på tråden nästan dagligen ;)

Håller tummar o tår för oss alla!
    Fyyyy, jobbigt det där, när man försöker så misslyckas man gång på gång...
    *stackars*
    Alltid skönt med pauser ibland då det faktiskt är väldigt påfrestande psykiskt och fysiskt med behandlingar överhuvudtaget.
    Ta väl hand om dig, kram.
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012