Vi som ska börja inseminera 2012
Åh så tråkigt att ni missar insemination denna gång
När kommer ni hem igen från Tokyo?
Åh så tråkigt att ni missar insemination denna gång
När kommer ni hem igen från Tokyo?
Oj, jag tog precis äl testet och det visar 2 nästa lika straka streck,
så jag trro att imorgon bitti kommer de vara lika starka:)
Om jag åker till Danmark och blir inseminerad på onsdag morgon, tror ni det är bra?
Skall ringa Storkkilinen imoorgn också och höra vad de säger.
Jo vi åkte ner till Danmark igår förmiddag och jag blev inseminerad på eftermiddagen.
Jag fick ju plus på stickan på måndag kväll.
Åh vad jag hoppas det sätter sig denna gång
Hej Sockerpian,
Va kul att ni har varit där, håller med om att det är en trevlig atmosfär.
Jag hade också problem med mina provsvarer. Hade missat att skicka in Anti HBc...trodde det räckte med ett hepatit b prov.
Om du bor i Göteborg kan jag rekomendera askims barnmorskemottagning.
De har dropin tid på måndagar. Jag var där och det gick snabbt att få svaret.
hoppas du hinner få klart det tills äl! :)
Hej tjejer jag har varit på semester 1 vecka och inte varit inne på sidan på ett tag.
Va trist Jennieek att du fick din mens:(
Jag fick också min mens i måndags, andra misslyckade försöket för mig o min sambo.
Känner precis samma som dig, så jobbigt...
Vi panerar att åka till Stroken igen om ca 1 vecka, Vi tänker bya till en ny donator denna gång då det inte har lyckats de 2 andra gångerna med en o samma donator.
Funderar verkligen på en dubbelinsemination denna gång. Blir ju lite dyrare men om det ökar chanserna så vill vi göra det. Tänkte prata med Storken om det i veckan.
jag blir inte klok på när man bör göra insemination efter positivt på äl stickan.
Storken säger att får man positivt på kvällen skall man göra insemination dagen efter. Får man positivt på morgonen gör man det samma dag eller dagen efter.
Men i Sverige verkar det som att insemination görs längre tid efter äl.
Vad säger ni tjejer, hur gör ni? vad säger era läkare/barnmorska?