• Duvan

Vi som ska börja inseminera 2012

baby Pyk skrev 2012-06-03 21:00:38 följande:
    Tog just sprutan. Pirrigt!! Gud låt det funka! Jag tycker vi alla här inne förtjänar det. Personligen drar jag mig till forumet för peppning. Ni vet ju vad jag går igenom...
    Önskar alla lycka till jag vet att jag behöver det. Kram
    Hur går det ör dig? När är det dax för insemination? Måste vara i dagarna, håller tummarna för digHjärta
  • Duvan

Maria G: KOm på att du skall på vul imorgon, spännande, håller tummarna för dig ocksåSkrattande

Det är mycket på G i tråden nu och jag hoppas att det blir många plus denna månaden Hjärta

• Duvan

Längtan 30: Nej bli inte nervös nu... det var inte min mening, det är säker ok, slemhinnan växer kankse inte så mycket mer till på onsdag.
    Lars har säkert koll på det:)
    Åh bara 2 dagar kvar, jag hoppas hoppas så mycket att det sätter sig. Tänk nu bara positiva och glada tankarSkrattande
    Vilken tur att det blir på onsdag dessutom när det är heldag!!!!

• Duvan
    drömmaromsmått skrev 2012-06-05 17:13:50 följande:
    Som det såg ut idag har vi tvillingar på jäsning, läkaren kunde inte säga helt hundra men tyckte det var två just nu.. håll tummarna att de stannar båda två.
    Stort grattis, det är ju helt fantastisktSkrattande
  • Duvan
    MariaaG skrev 2012-06-05 15:50:15 följande:
    Nu har jag varit på vul, slemhinnan såg bra ut och det fanns tre stora ägg. Ett var något större än de andra två. Hon trodde att äl skulle bli på torsdag så då borde jag få positivt test imorgon.
    Åh så kul, det är många inseminationer i dagarna!

Håller tummarna för er allaSkrattande
  • Duvan
    minaz skrev 2012-06-05 19:40:22 följande:
    Jag har bim i dagarna men kan tydligen inte testa först om 12 dagar, fattar ingenting...
    Igår kände jag en brännande och ett hugg utan dess like, hoppas att det kan vara ett gott tecken.
    Men man slutar ju aldrig förvånas hur ens kropp spökar med en. :P
    Spännande, det är kanske ägget som fäster då kan man ju få hugg, hoppas hoppasSkrattande
  • Duvan
    Längtan 30 skrev 2012-06-05 20:30:59 följande:
    Hur har d gått m blödningarna? Håller tummarna att ni får ett fint plus imorrn!! Hjärta
    Inga blödningar längre, hade de bara i lördags. Har väldigt spännda och ämma bröst och molvärk.
    Skall bli så spännande att testa imorgon! :)

Åh så kul att ni skall åka imorgon, förstår att du längtar!! Jag håller tummarna allt jag kanSkrattande

• Duvan
    Binaaa skrev 2012-06-06 14:10:53 följande:
    Fan fan fan!!!!! Nu kom mensen! 
    Nej, jäkla mens...skit va trist!!! Massa kramar till digHjärta
  • Duvan

Jag är gravid! Skrattande

Tog ett test imorse och fick ett tydligt streck, inte lika starkt som kontroll strecket.
    Men det var starkare än de jag tog i helgen och jag känner även det i kroppen. Känns overkligt men underbart!

Å va jag hoppas att ni andra också får plus snartHjärta sakulle vara så roligt!
    Minaz: hoppas verkligen. Vad har du för känsla? Känns det annorlinda?
    Längtan 30: Hur gick det för er idag?
    Kram

• Duvan
    baby Pyk skrev 2012-06-06 22:53:59 följande:
    Jag är också sjukt trött efter ovitrelle... Så himla jobbigt! Vi hade insemination igår 5/6 och jag har en känsla. Jag tror inte det funkade... Hur vet jag att jag faktiskt hade ägglossning då? Dom kollade ju inte det... Ska man inte få typ äggvite flytningar? Har inte haft det särskilt mycket. Bara typ mensvärk...
    Hoppas det sätter sig:)
    Själv mäter jag alltid min temperatur varje morgon. Min normaltemp ligger på 36.6 grader, men direkt efter ägglossning går den upp ca 0,5 grader, för mig till ca 37,1 och stannar där till nästa mens. Men om man är gravid så stannar termperaturen kvar på högre temp. Jag tycker det är ett bra sätt att se när äl har varit och nu när jag är gravid.
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012