• Duvan

Vi som ska börja inseminera 2012

Längtan 30 skrev 2012-06-03 00:24:42 följande:
    Hihihi, sedärja. Jag har oxå varit sjukt varm om nätterna, nästan så jag velat putta ut både sambo å hunden ur sängen trots att fönstret varit öppet för att d ska va svalare Håller tummarna att du har minst 2 stora å fina ägg nu då
    När blir det dax för dig att insemineras nästa gång?
    Jag håller verkligen tuummarna allt jag kan för 2 fina äggSkrattande
  • Duvan

Jaenniekk: Hur går det för dig? Skall ni insemineras snart igen eller har ni uppehåll?

• Duvan
    drömmaromsmått skrev 2012-06-03 12:56:23 följande:
    Blöder du mycket? med Embla i magen blödde jag vid BIM det är ganska vanligt.. min syrra blödde som en slaktgris (ursäkta ordvalet) men faktiskt.. vi fick skjutsa henne på akuten i v5 men hinnsäcken såg bra ut då och blev en liten som nu är runt halvåret trots blödningar genom hela graviditeten.

Hoppas det är så för dig och inte ett tidigt MF. 
    Jag blödde inte så mycket, mer rosa flytningar. Men fick sån himla mensverk dessutom.
    Idag har jag inte haft någon blödning...Skall nog vänta ett par dagar o testa igen:)
    Jag tror kanske jag är gravid! Skulle vara helt fantastiskt efter 2,5 år kämpande och 5 inseminationer.
  • Duvan

Jag tycker ockås det var bra skrivet ovan Drömmaomsmått.
    De flesta av oss här inne skulle verkligen vilja må illa och ha alla krämpor man kan tänka sig bara man blev gravid!!

Kram till er alla härHjärta

• Duvan
    Binaaa skrev 2012-06-03 16:02:24 följande:
    Jätte grattis till er som plussat! Själv tog jag en liten paus från detta.. Känner mig deppig och värdelös.
    Vi beslöt oss för att inseminera med det sista donatorstået hos Stork. Dock trodde dom att vi kom för sent. Tanken var att vi skulle försöka på egen hand nu när sambon har fått spermier, så jag äl-testade inte som man ska.  Nu är det 4 dagar kvar till jag ska testa och jag bara känner på mig att mensen kommer!! Gråter Detta är vår 3e gång och jag känner mig redan uppgiven, tänker på er som gjort fler försök än oss utan att lyckas Hjärta det är hårdare än vad jag trodde innan vi satte igång... 

Var bara tvungen att gnälla av mig lite här, min sambo slänger nog snart ut mig! Tungan ute 
    Tänk positivt, det kan ju ha satt sigSkrattande 
    Jag var helt säker på att min mens skulle komma  den här gången, kändes exakt likadant redan en vecak innan bim.
    Men det verkar ju som att jag kan vara gravid:) I så fall är det på vårt 5e försök.
    Sätter det sig inte nu så gör det säkert det nästa gång!
    Kram
  • Duvan
    baby Pyk skrev 2012-06-03 21:00:38 följande:
    Tog just sprutan. Pirrigt!! Gud låt det funka! Jag tycker vi alla här inne förtjänar det. Personligen drar jag mig till forumet för peppning. Ni vet ju vad jag går igenom...
    Önskar alla lycka till jag vet att jag behöver det. Kram
    Lycka till, håller tummarna för digSkrattande spännande!
  • Duvan
    jenniekk skrev 2012-06-04 11:46:52 följande:
    Duvan: Var blödningen mindre än vid vanlig mens? Hoppas... Glad

Vi pausar nu till efter sommaren... får se sen hur vi går vidare.  
    Jo blödningen var mindre, hade den bara 1 dag, och nu borta. Skall testa igen på onsdagSkrattande

Kan vara skönt med en liten paus, vi tog ju ett uppehåll på 2 månader för att ladda batterierna. 
    Hoppas det sätter sig efter sommaren!Hjärta 
  • Duvan
    Längtan 30 skrev 2012-06-04 13:25:48 följande:
    Vulet i förmiddas visade 3 större äggblåsor, slemhinna på 8,2mm å ca 8 små äggblåsor. Har inte fått svar fr Lars ännu så får ringa honom efter jobbet. Ibland känns d nästan inte som han läser mailen på måndagar hehehe.

Ska bli spännande att höra när vi får tid för insemination å sådära.

Duvan; hur mår du idag, tagit nåt mer test? 
    Spännnande att höar när du får tid för inseimation, måste bli i dagarnaSkrattande  Har du fått svar?
    Jag vet att min slemhinna var 8 mm när jag inseminerades.

Själv mår jag bra, har lite olika känningar i kroppen och temperaturen är fortfarande 37,3.
    På onsdag skall jag testa igen och hoppas då på ett starkt streck
  • Duvan
    Binaaa skrev 2012-06-04 00:34:59 följande:
    Tack tjejer ni är så goa! 

Håller tummarna för dig Duvan, jag tror oxå att du är gravid!! :D Håller tummarna för er andra med såklart! Hoppas hoppas HOPPAS!!!! 

Tack Binaaa,

Hur går det för dig? Håller tummarna allt jag kan att du är gravidHjärta
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012