Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Alicia, idag är det 5+6, kommer alltså vara i v 7 i morrn:)

• StarStruck

Jag är arbetslös, eller mellan två jobb;) Ska dock gå några distanskurser på komvux och sommarjobba lite

• StarStruck

Vi har berätta för våra föräldrar och syskon. Sen har han visst snackat lite för mycket på jobbet har jag hört, det är jag inte superglad för!

• StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-13 11:44:08 följande:
    grattis grattis grattis !! vad kul !!!  ååååå såg han om du var rätt i tiden? såg de ut som att du just gått in i v 7? med tanke på strl osv ?=)
    Tack!:D
    Ja, han tyckte det såg ut som sent i v 6 eller tidigt v 7, då sa jag att enligt mina beräkningar så är jag i 6+0 idag och det tyckte han kunde stämma väldigt braSolig
  • StarStruck
    Frokenpilla skrev 2012-01-13 11:58:17 följande:
    Startruck: Vad roligt!!!

Funderar med på att boka ett privat UL kanske i vecka 12 eller så. Så man kan sluta oroa sig sedan. Är så jävla rädd för att komma till RUL och få veta att det finns inget där. Minns inte att jag hade den oron med dottern.

Är det någon mer som blivit förstoppad?!
    I början var jag otroligt lös och trodde jag fått magsjuka. Men nu är det tvärtom..

Köote en flaska Laktulos idag. Hoppas det hjälper...ska köpa lite torkad frukt också.
    Min mage varvar lite, skitjobbigt rent ut sagt:P
  • StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-13 12:08:22 följande:
    Vad bra !! :D Åhh my, jag måste verkligen göra ett tidigt , jag vill också se...
    NÅGON som har en bra övertalningsförmåga som jag kan ta mot min sambo ? :D
    Frokenpilla skrev 2012-01-13 11:58:17 följande:
    Startruck: Vad roligt!!!

Funderar med på att boka ett privat UL kanske i vecka 12 eller så. Så man kan sluta oroa sig sedan. Är så jävla rädd för att komma till RUL och få veta att det finns inget där. Minns inte att jag hade den oron med dottern.

Är det någon mer som blivit förstoppad?!
    I början var jag otroligt lös och trodde jag fått magsjuka. Men nu är det tvärtom..

Köote en flaska Laktulos idag. Hoppas det hjälper...ska köpa lite torkad frukt också.
    Jag har också lite svårt med tarm verkstaden. När jag är (ursäkta) skitnödig som f, så kan jag inte skita, sen helt plötsligt så går de. Ja, till och från fram och tillbaka hela tiden... kanske en flaska laktulos vore bra för mig me..

jag ska troligt nog förbi på apoteket idag och köpa något mot illamåendet..
    Har för mig att vi är i samma vecka ganska exakt?
    Jag har ingen speciell teknik, jag säger att jag vill och han säger bara ja, för jag är så envis och han har lärt sig att det är ingen idé att säga emot;)
  • StarStruck
    Vili skrev 2012-01-13 12:09:46 följande:
    GRATTIS vad härligt :) åhh nu längtar jag ännu mer till mitt vul på torsdag.
    Tack! :D
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012