Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Magen är super uppblåst idag:(

• StarStruck

Jag har aldrig behövt sova middag sen jag var i den åldern, idag krävdes 2 timmar och jag är fortfarande trött!

• StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-01 12:32:23 följande:
    ja jag hade också önskat att jag fick sova middag.

Jag har faktiskt gjort så fult att jag har tagit lite ledigt denna kommande vecka. Jag ska plocka ner julen och göra mys pys hemma och efterosm min sambo har ledig vecka så är vi nog bara med varandra och klappar magen :):) Känns fruktansvärt skönt att starta det nya året på detta vis ! eller hur ! :)

Och alla ni som är i vecka 5 (som jag) denna vecka börjar hjärtat ta form och ticka !!! :) Är det någon som skall köpa de där angelsound? Som man kan ha hemma och lyssna på bebisens hjärtljud? vet inte från vilken vecka det fungerar , men jag ska köpa ett sånt !
    Klart jag ska köpa ett angelsound!
  • StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-01 12:32:23 följande:
    ja jag hade också önskat att jag fick sova middag.

Jag har faktiskt gjort så fult att jag har tagit lite ledigt denna kommande vecka. Jag ska plocka ner julen och göra mys pys hemma och efterosm min sambo har ledig vecka så är vi nog bara med varandra och klappar magen :):) Känns fruktansvärt skönt att starta det nya året på detta vis ! eller hur ! :)

Och alla ni som är i vecka 5 (som jag) denna vecka börjar hjärtat ta form och ticka !!! :) Är det någon som skall köpa de där angelsound? Som man kan ha hemma och lyssna på bebisens hjärtljud? vet inte från vilken vecka det fungerar , men jag ska köpa ett sånt !
    Jag googlade lite, det är tydligen väldigt olika från när man kan höra
  • StarStruck

Nu måste jag bara fråga om sex... Jag har typ 0 sexlust och när vi väl gör det känner jag inget alls, det blir plaskvått:/ Blir det bättre finns det nått man kan göra?

• StarStruck
    Bumblan skrev 2012-01-01 22:04:57 följande:
    Jag plussade den 28 dec och hr BF den 2 september. Är jätteglad men samtidigt supernervös. Rynkar på näsan Försöker att sluta tänka på allt som kan hända och inte hända, men det är ju inte det lättaste.

Längtar efter att kunna berätta för de närmsta. Hur länge tänker ni vänta innan ni berättar?
    Vi har redan berättat ^^
    Vi är dåliga på hemlisar båda två, och det känns bättre att alla vet om nått skulle hända.
  • StarStruck

V 4+2 (om några timmar 4+3) symtom: halsbränna, svagt illamående, molvärk, trött, känslig för lukter och smaker, lite extra kissnödig och kännsliga bröstvårtor.

• StarStruck
    Issi skrev 2012-01-01 22:26:58 följande:
    Så roligt att vi kan följa varandras symptom osv :) ngn som har en bra lista på vad man skall undvika i matväg? Blir förvirrad av alla direktiv... :)
    Kolla livsmedelsvärket:)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012