Vi som väntar smått i September 2012
Superbia: Ja du, man intalar sig själv att det finns en mening med allt. Kanske behöver man få en större respekt och ödmjukhet inför livet? Jag vet faktiskt inte..
Superbia: Ja du, man intalar sig själv att det finns en mening med allt. Kanske behöver man få en större respekt och ödmjukhet inför livet? Jag vet faktiskt inte..
Millabilla: Haba, ja det är inte alltid de vill vara med på bild! Min liten snurrade iväg så fort bm försökte få en klar bild på hjärtat. Men det gick till slut. Vad roligt med en liten lillasyster!
Oh, fick glada nyheter idag! Idag damp det ner ett brev i postlådan från vårat el-bolag, med ersättning för att vi var utan elektricitet i några dagar i vintras. 5000 kr, som vi inte hade räknat med. Hej Barnvagn!!
Hallå alla glada, underbara!
Idag har varit en toppendag för mig! Har påtat i trädgården, badat spabad ute, och legat och solat i bikini för första gången i år! Haft frukt-frossa med min dotter, och avnjutit medelhavsinspirerad mat på verandan. Och bara haft det så otroligt skönt, denna första vackra dan i maj! Känns som att jag verkligen är proppad med energi och vitaminer idag!
Bebis har bökat runt för fullt nu på kvällen. Så nu ska jag natta Irma, och sen nog bara luta mig tillbaka i soffan och läsa en bok.
Oj oj, här har det verkligen vädret stormat idag, så vi har varit utan elektricitet nästan hela dagen. I går var det sommar och på Lördag förutspår de att det ska komma nästan 20(!) cm snö. Blä!
Har läst lite tidigare inlägg, och förundras faktiskt att de flesta har barnmorskebesök så tätt. Jag har bara varit på inskrivning i vecka 12, och sedan har jag inte nästa förrän den 22 Maj, då jag har gått 25 veckor. Är det för att jag inte är förstföderska kanske? Men jag tycker ju liksom att jag med min historia borde ha fler kontroller vad det gäller blodtryck och prover och så, för sånt kollar de ju inte hos spec.Mvc där de gör ultraljud. Hmm..
Blodtrycket kollades ju när jag var in i Fredags så det behöver jag ju inte vara orolig för.
Men men, det är ju bara 20 dagar kvar, och sedan blir det täta besök hos både barnmorska och spec.mvc för ultraljud varannan vecka så det är väl bara att härda ut så länge!