Vi som väntar smått i September 2012
Nervöst, ska om 20 min vara på inskrivningen!
Jag tycker att man vet direkt när det är bebisen man hör. Det låter väldigt mycket fortare än sin egna puls så för min del har det aldrig varit någon tvekan när jag hört min bebis.
Maglan - Nej, vi flyttade till Luleå i början på mars så vi bor inte kvar i hålan ^^ Men jag gick hos henne när jag väntade Leon.
Jag har för övrigt varit extremt dålig på att hänga med här, ni skriver ju så mycket jag är här och läser då och då men oftast från mobilen och då är det ju lite krångligare att kommentera.
Roligt iaf att det börjar och har börjat bli tid för RUL för dom flesta nu, längtar tills det är min tur också
Jag är också otroligt sugen på att göra 3D/4D ultraljud men det finns inte här uppe vad jag vet, bor i Luleå
Vi vill också veta könet denna gång. Sist visste vi inte och det var spännande men samtidigt frustrerande. Då var jag dock helt säker på att det var en pojke, vilket det också var och vilket jag tror även denna gång :)
LillaPluppen - Hoppas att allt går bra :)
Förstis - Usch vad jobbigt det måste vara att vänta på provsvar. Jag har hängt med lite dåligt så jag måste få fråga hur det kommer sig att du gör fvp? Har ni fått dåliga resultat på kub?
Hur som helst så håller jag verkligen tummarna för att er bebis är frisk!
Jag har gjort bikarbonatstestet två gånger och enligt det väntar vi en tjej. Jag tror dock att det är en pojke men vi får väl se :)
Jag är föräldraledig med min snart 9 månaders son och tycker att det kan vara nog ansträngande. Jag är glad att jag slipper jobba
Inatt drömde jag förresten för tredje gången att det är en pojke i magen och det är precis vad jag tror också. Jag skulle bli väldigt förvånad om det visade vara en tjej! Hoppas att vi får veta på RUL
MiaMy - fy vad trist att behöva ligga med benen i högläge trots att man känner sig pigg. Hoppas det går över snabbt och att du snart är på benen igen
Enligt senaste mens kommer jag att vara i vecka 19+0 då ultraljudet görs. Vill att det ska bli den 13e nu!
Edds - Lider med dig som har ont :(
Vi har inte ens körkort någon av oss och väntar andra barnet så planen är väl att hinna med både att ta körkort vi köpa en bil, hej och hå. Vet inte var jag ska finna tiden att sitta och plugga till ett körkort med en sambo som jobbar och en 9månaders som kräver all min uppmärksamhet..
7 barn låter helt galet i mina öron, haha Men samtidigt låter det helt underbart. Jag känner mig nog galen som redan väntar andra barnet och bara är 19 år
Edds - Jag håller tummarna för att övningarna ska hjälpa!
Välkommen Gamme
Sexhundra - Lycka till, uppdatera oss sedan!
Leli84 - Gud vad underbart, både med RUL och spark i handen. Grattis till sonen!
Idag var vi på RUL och allt såg bra ut. Mest troligt är det en liten lillasyster i magen Jag kan inte lägga in någon bild eftersom att jag skriver från telefonen men om ni vill så kan ni se en bild på min blogg. Http://ettplussett.blogg.se
Jag hängde med ett tag i början av tråden men sedan har det varit kaos i mitt liv. Jag blev lämnad av barnens pappa för drygt en månad sedan så saker är inte riktigt som dom ska just nu. Jag har dock läst det mesta ni skrivit, så gott jag hunnit med. Ska väl försöka hänga med igen nu i sluttampen!
Grattis till trådens första bebis. Hoppas att ni snart har återhämtat er och får åka hem och börja leva som en familj "på riktigt"!
Edds - Det har jag också hört. Att navelsträngen kan följa med när vattnet går så den hamnar mellan bebisen och "utgången" och då kläms den varje gång man får en värk. Så du är inte ensam om att ha hört att man ska ligga ner!