Inlägg från: Sandyfication |Visa alla inlägg
  • Sandyfication

Vi som väntar smått i September 2012

Är det någon som vet om det finns någon privatklinik som gör ultraljud kring Luleå-trakten?

• Sandyfication
    Enniie skrev 2012-01-31 11:18:08 följande:
    Då har man beställt en Angelsound nu också. Kan dock inte använda den fören om några veckor, men iallafall.
    Jag har också en Angelsound. Med sonen fick jag hem den först i vecka 15 och då hörde jag utan problem. På förpackningen står det att man ska kunna höra från v12, men vet att vissa hört tidigare. Vill höra nuuuu
  • Sandyfication

Oj vad svårt det är att hänga med här, speciellt när man har en liten att roa redan.

Idag går även jag in i vecka 10, då bebisen börjar räknas som foster

Jättetråkigt att läsa om era ma och mf, jag beklagar verkligen. Håller tummarna för att ni snart lyckas igen och att bebis vill stanna hos er.

• Sandyfication

Hur många är vi från Luleå-trakterna?

• Sandyfication

Det låter riktigt otrevligt att bli klippt i livmodertappen, har hört några skräckhistorier om kvinnor som blödigt ruskigt mycket efteråt. Tur att jag har några år kvar innan jag behöver tänka på sånt, har ju inte ens fyllt 20 än

• Sandyfication
    drömmenblirsann skrev 2012-02-07 15:49:07 följande:
    Dystra nyheter. På dagens mvc besök hördes inga hjärtljud. Ska på ultra imorgon för att se om det finns någon som bor inuti mig eller inte... Efter ett MA och ett MF var inte detta det vi väntade på. Mannen jobbar till sjöss och är såklart långt hemifrån. Orkar inte!
    Det kanske är för tidigt att höra? Eller krävdes en extra stunds letande? Håller verkligen tummarna för att allt är bra med bebisen.
  • Sandyfication

Det känns lite "dumt" att skriva detta nu efter att Drömmenblirsann inte hört än.. Men, jag lyckades hitta min bebis hjärtljud idag! Helt fantastiskt eftersom att det är så pass tidigt, jag är i vecka 9+4 idag.

Det tog ett tag innan jag hittade det, så jag fick leta ett tag. Och ändrade jag läge på dopplern så försvann det direkt, så lilla bebisen är verkligen LITEN

• Sandyfication

Mina föräldrar kommer nog inte bli speciellt glada när det är dags att släppa denna nyhet heller. Jag är ju "bara" 19 år och har redan en son på 7 månader. Jag minns när jag berättade om att jag var gravid med sonen, dom blev rasande..

• Sandyfication
    LillyRose skrev 2012-02-08 08:33:58 följande:
    Ja inte är det lätt! Sen när liten ska sitta vill jag iallafall ha han/hon emot mig till 1 år! Emma vill inte titta på mig så hon måste ju vara vänd utåt! Hade gärna köpt baby jogger men 10000 kr för en vagn är sjukt dyrt
    Jag är inne på baby joggern men som sagt, det är mycket pengar för en vagn. Vi har ju  "nyss" köpt Emmaljungan när vi väntade sonen och den gick på 8000 kr.. Måste få den såld först och främst.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012