Vi som väntar smått i September 2012
Är det någon som vet om det finns någon privatklinik som gör ultraljud kring Luleå-trakten?
Är det någon som vet om det finns någon privatklinik som gör ultraljud kring Luleå-trakten?
Oj vad svårt det är att hänga med här, speciellt när man har en liten att roa redan.
Idag går även jag in i vecka 10, då bebisen börjar räknas som foster
Jättetråkigt att läsa om era ma och mf, jag beklagar verkligen. Håller tummarna för att ni snart lyckas igen och att bebis vill stanna hos er.
Hur många är vi från Luleå-trakterna?
Edds - Gälka? :p
Det låter riktigt otrevligt att bli klippt i livmodertappen, har hört några skräckhistorier om kvinnor som blödigt ruskigt mycket efteråt. Tur att jag har några år kvar innan jag behöver tänka på sånt, har ju inte ens fyllt 20 än
Det känns lite "dumt" att skriva detta nu efter att Drömmenblirsann inte hört än.. Men, jag lyckades hitta min bebis hjärtljud idag! Helt fantastiskt eftersom att det är så pass tidigt, jag är i vecka 9+4 idag.
Det tog ett tag innan jag hittade det, så jag fick leta ett tag. Och ändrade jag läge på dopplern så försvann det direkt, så lilla bebisen är verkligen LITEN
Mina föräldrar kommer nog inte bli speciellt glada när det är dags att släppa denna nyhet heller. Jag är ju "bara" 19 år och har redan en son på 7 månader. Jag minns när jag berättade om att jag var gravid med sonen, dom blev rasande..