Inlägg från: Sandyfication |Visa alla inlägg
  • Sandyfication

Vi som väntar smått i September 2012

Och jag känner mig som 45 ibland så jag känner mig inte speciellt ung heller

• Sandyfication

Fireamour - Vad tråkigt Ta hand om dig och lycka till framöver!

• Sandyfication
    Lillsolan skrev 2012-01-24 19:07:55 följande:
    Jag börjar bli orolig för att det känns som mina symptom avtar, eller bara är väldigt svaga.. :( Någon annan som mår BRA rakt igenom? Kaffet är fortfarande gott och inget illamående på långt håll..

är i v, 8 och tycker jag borde känna mer nu..i början v 5 och 6 kände jag mycket mer av allt. nu börjar allt kännas normalt..eller har jag vant mig bara??
    Känner inte heller något, ingenting alls. Är i vecka 7+4 idag och har än så länge inte haft några symptom alls.
  • Sandyfication

När jag var gravid med sonen så mådde jag illa dygnet runt vid den här tiden fram till vecka 16 ungefär.

• Sandyfication
    Skrutt 83 skrev 2012-01-24 23:02:50 följande:
    Hej tjejer!

Ul igår och fick se en liten suddig tuss med ett fint tickande hjärta!!! *Lycka* är i v.7+4 idag. Fick tyvärr ingen bild för hon hade redan raderat när jag frågade, känns tråkigt även om man inte kunde se så mkt.. :(
    Vad roligt att du fick se hjärtat slå iaf. Trist dock att du inte fick någon bild, det borde dom nästan veta att man vill ha.

Jag vill också göra UL!
  • Sandyfication
    Enniie skrev 2012-01-25 16:02:38 följande:
    Då var både KUB samtal och inskrivning bokat. Tänk att man radan är i vecka 9. Tiden bara *poff*.
    Får vem som helst göra KUB i ert landsting? Här är det bara om man är över 30 tror jag.

Jag tycker också att tiden går fort, speciellt när man har barn sedan innan som man har fokus på hela dagarna. Jag brukar glömma bort att jag är gravid, jag har ju inga symptom som påminner mig heller Tungan ute
  • Sandyfication
    Enniie skrev 2012-01-25 16:37:06 följande:
    Här i Örebro är det frivilligt oavsett ålder. Jag gjorde aldrig KUB med trean, men denna gång så vill jag faktiskt. Sen att man får bilder gör ju också det hela lite mer verkligt.
    Enniie skrev 2012-01-25 16:38:46 följande:
    Jag har inte heller så mycket symtom. Kvälls/natt illamående ha jag dock. Men inget annat. Här har man ju tre ungar att springa efter (varav två i trots) så dagarna bara springer iväg.
    Jag hade velat göra det också, men mest bara för själva ultraljudets skull.

Haha, du har det du gör med andra ord. När jag var gravid med sonen och mådde som en råtta undrade jag över hur folk klarar av att vara gravida samtidigt som dom har barn sedan tidigare. Nu mår jag ju inte dåligt alls så än så länge märks det inte av att det är jobbigt. Hoppas att det fortsätter vara enkelt, för den här gången kan jag inte t ex lägga mig och sova hur som helst när jag känner för det.
  • Sandyfication
    Edds skrev 2012-01-25 17:35:08 följande:
    idag smög jag in på försäkringskassan eftersom jag sitter i en ganska märklig sits ang jobb, skola och bebis etc.. och jag gick därifrån grinandes :(

Sen vände jag och gick in på arbetsförmedlingen och pratade med en kvinna där, som verkligen fick mig att må bättre, jag trodde jag skulle sitta med minimum peng på 180 kr per dag eller vad hon nu sa men sen fick jag veta att jag ligger bättre till än så !! och tacka fan för de...
    Försäkringskassan brukar inte vara roliga att ha att göra med. Vilken tur att kvinnan på arbetsförmedlingen gav dig hopp. Håller tummarna för att det löser sig
  • Sandyfication
    naggym skrev 2012-01-24 22:00:08 följande:
    Du som heter/hette saka, maila mig igen om du finns kvar i tråden.. Går inte att svara till dig!
    Jag har mailat dig nu, jag har bytt namn från Saka till detta
  • Sandyfication

Lycka till på era vul idag :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012