• splink

Vi som väntar smått i September 2012

Lily är fint vår dotter heter det i andranamn

• splink
    Hbg33 skrev 2012-01-22 12:43:56 följande:
    Ja, namn är både kul och svårt. Kul att få lite inspiration härSkrattande
    Än så länge har jag bara ett pojk namn och det är Vince
    Flicknamn är lite lättare, än så länge har jag Leia, Lovis och Vega.
    Kul att ni också har Vega! Då blir det kanske två Vega här i tråden
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9 Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink

Härligt att höra att man inte är den enda som har konstiga hormoner. Jag grät som en dåre när jag dammsög förut. Blev rörd av att jag städade i mitt eget hem, där min fina familj bor.

• splink
    LillaBabyK skrev 2012-01-23 13:50:34 följande:
    Hahahaha, vilket underbart post! :D Aldrig sett någon så lycklig för att ha kräkts, haha. Du är härlig!
    Haha! Grät till och med samtidigt, av lycka! Solig
  • splink
    N1987 skrev 2012-01-23 15:19:52 följande:
    Nån mer som känner lite sisådär inför sex? Har inte pratat med min BM om detta ännu då jag har inskrivning 6/2. Jag har ju haft ett antal missfall och jag och sambon har faktiskt inte haft sex sedan plusset, är ju lite orolig att det ska orsaka ett missfall. Jag läser från en del att det bara är strunt medans en del skriver att man ska undvika fram till v. 12. Hur gör ni?
    Jag vet att många kanske kommer tycka jag är löjlig nu men här stoppas inget i mig på HELA graviditeten (ja inte därnere iallafall). Men man kan ju ha sex på andra sätt Solig Man får sjuhelvetes bra munmuskler
  • splink
    Enniie skrev 2012-01-23 15:25:06 följande:
    Då var man på det berömda hälsosamtalet. Väl där kläcker Bm ur sig "ja, det här hade vi ju kunnat skippa egentligen med tanke på att det är fjärde barnet." -.-

Skitasamma. Nu är det gjort. Bokat kub och inskrivning i februari iallafall. Fick mer Lergigan utskrivet också.

Hur mår ni andra?
    Superilla!Solig Är väldigt nöjd med det Gick det bra annars? Nöjd med bm?
  • splink
    N1987 skrev 2012-01-23 18:01:46 följande:
    Usch.. Jag börjar bli lite orolig för mitt VUL på fredag. Tänk om inte hjärtat slår!
    Detta är vad hela min hjärnkapacitet ägnar sig åt HELA dagarna. Ska på vul på torsdag och det är galet hur mycket jag både längtar efter och fruktar den undersökningen. Vad fan gör jag om inte hjärtat slår?!?! Vad gör man?
  • splink
    Solero91 skrev 2012-01-23 21:32:00 följande:
    Vi har då sex som vanligt tycker inte man ska tänka allt för mycket på missfall och sånt. Missfall beror ju ofta på att något är fel och inte för att vi äter lite mat eller har sex som vanligt! Det är ett barn har i magen inte ett missfall :)
    Kanske är lättare att tänka så om man inte haft upprepade (i mitt fall sex stycken) missfall. 
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012