Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Kan tillägga att hon är normal i storleken, 1,2 kg :)

• StarStruck

Igår på TUL såg vi att bebis låg väldigt långt ner i bäckenet, jag har känt tryck neråt i flera dagar och alla sparkar neråt har slutat, betyder det att hon kan ha fixerat sig? Jag blir så nervös för jag har haft mycket sammandragningar igår även vad jag antar var förvärkar som kom 2 gånger i timmen, det gick över när jag tog bricanyl. Men kan det betyda att hon kommer tidigare?

• StarStruck
    Kaksmulan1 skrev 2012-06-19 12:09:40 följande:
    Starstruck. Om de inte sa vid TUL att hon va fixerad så är hon nog inte det, du brukar vara noga med att säga det om barnet gjort det. Men min som va fixerad tidigt, typ v. 32 och det va ingen fara så dom och han kom ju 4 veckor senare... Lyssna på din magkänsla och åk hellre upp till FL en gång förmycket.
    Ah, okej! Ska till BM i morrn så jag ska ta upp allt med henne då hade jag tänkt, om inte bebisen kommer inatt ;)
  • StarStruck

Juni/Juli måste allt till bebis bli klart.

Det vi har
    Vagn
    Skötbord med tillbehör
    Säng med tillbehör
    Babyskydd
    Nappflaska
    Nappar

En tunn overall strl 62
    3 kortärmade bodys i strl 50-56
    6 kortärmade bodys i strl 62-68
    3 långärmade bodys i strl 56
    3 par strumpbyxor i strl 56
    Ett par byxor i strl 62
    En pyjamas i strl 50 och en i strl 62
    2 plyshdräkter i strl 50
    En tunn hjälmmössa
    En lite tjockare mössa
    2 par tossor
    2 par strumpor

Det jag hade tänkt köpa den här månaden är kläder, så vad för kläder ska jag köpa?
    Nån som orkar göra en lista åt mig?Oskyldig

• StarStruck

Bm igen i morrn, springer där jämt! Har gått varannan vecka sen RUL. Inte många besök kvar nu;) längtar till nästa ul så vi får se henne ordentligt!

• StarStruck

Det gick super hos bm idag. Hon blev överlycklig över mina fantastiska provsvar! Det hon blev mest glad/chockad över var att vågen stod på samma som förra gången. Har bara gått upp 5 kg hittills :) utan att anstränga mig det minsta. Det känns som att hon hat förväntat sig att alla värden ska vara kassa och att jag ska gå upp massor bara för att jag redan är överviktig. Hon kan känna bebisen jättebra i magen och höra hjärtljuden perfekt, det är hon också jätteförvånad över.

• StarStruck

Usch vilken midsommar!!
    Har hållt i gång hela dagen och först träffats sambons mamma och pappa och min pappa, efter det kom mamma hem till oss med lillsyrran så jag har spenderat dagen med att roa alla fyllekajor -.-
    Nu är jag iaf sjukt trött ^^

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012