Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Kaksmulan1, jag har ansökt om att få fp 60 dagar innan bf då jag är arbetslös och inte får nån gp eller så. Jag ansökte från 14e juli till 11 januari (skolan börjar då). På hemsidan står det att det tar max 30 dagar innan man får ett beslut och det gar ju snart gått. Får jag det inte nästa vecka får jag väll ringa igen.

• StarStruck

Kaksmulan1, nej, klart dom inte kan men vill ju se på papper att det är bestämt. Det har inte blivit nån ändring sen 24e maj när dom fick anmälan. Kan inte se mer än så.

• StarStruck

Är det bara jag som nästan får tvinga i väg sambon och träffa kompisar? Min sambo vill nästan aldrig åka i väg och dricka öl (eller vad killar nu gör) och när han väl gör det så måste han alltid fråga 10000 gånger om jag klarar mig osv. Visst, det är gulligt att han tänker på mig men det är nästan jobbigt att han ALLTID vill vara med mig. Alltså, jag älskar honom och jag är mer än gärna med honom men jag vill att han ska "passa" på innan jag verkligen behöver ha honom hemma. Det låter som att jag har tröttnat :P det har jag verkligen inte, jag vill bara att han inte ska fastna här hemma och tappa kontakten med omvärlden för att vi ska ha barn.

• StarStruck

Fy fan för att packa säger jag bara Skrikandes
    Att flytta när man har 2 månader kvar till BF var en pissigt dålig idé...

• StarStruck
    Edds skrev 2012-06-17 00:20:38 följande:
    Statstruck: hoppas du fixar det!! Jag grämjer mig över att jag kommer flytt packa i aug...
    Jag är så illa tvungen ;/
    Usch, stackare!!Förvånad
  • StarStruck

Sådär! Det var en riktig retsticka som inte ville vara med på bild! Hon hade lagt sig lååångt ner med händerna för ansiktet så tyvärr kunde vi inte få in en bra 3d/4d bild. Dessutom låg hon och lipade åt oss :P nästa TUL blir om en månad, då ska vi göra nytt försök med 3d/4d också. Vi behövde inte ens be om att få göra det och inte heller betala, toppen!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012