Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Idag har jag och sambon varit på kolmården, gissa om jag är slut! Varför bygger man en djurpark med 1000 uppförsbackar!? Vi hade trevligt trots det och tur med vädret hade vi också. Det har förändrats mycket där på 12 år :P

• StarStruck

Nu är det inte långt kvar.
    Det känns som att det finns 10000 saker att göra och tiden går långsamt fort. Jag har ju redan hunnit varit på fl 2 gånger :P
    V 26 idag och vid nästa lön är jag i v 30 ^^
    Det känns så konstigt i Augusti blir det sista lönen innan bebisen kommer, känns lite overkligt fortfarande trots att hon gör sig påmind varje dag.

• StarStruck

Idag ska vi hämta bilstol, det blev en brio zento, vad jag har läst har den funkat bra på bebisar när dom är runt 3-4 månader, jag tvivlar dock på att vi kommer åka nånstans så tidigt. Det enda vi har kvar att köpa nu är kläder och småsaker. Förhoppningsvis kommer vi få flytta i juni, från 2:a till 3:a :)

• StarStruck
    IdaVasterflo skrev 2012-05-31 11:26:12 följande:
    Hej tjejer! Jag undrar om ni kan ge mig ett råd. Jag ska på föräldrautbildning nu i eftermiddag och jag är så osäker på vad jag ska säga.. Man brukar ju alltid presentera sig och tala om hur många barn och så man har. Och jag vet inte om jag ska berätta om mina tvillingar som inte klarade sig. Det känns ju på något sätt självklart att jag ska det. Hade det varit ett missfall eller så hade jag inte sagt något, men det var det ju inte. Men jag vill ju inte skrämma någon heller! Jag har inga problem med att berätta att det hänt, och prata om det om det är någon som undrar något. Men son sagt jag vill ju inte göra någon rädd eller obekväm. Hur hade/har ni gjort eller hur hade ni velat att en tjej i min situation gjort?
    Självklart ska du berätta om du känner att du vill. Även fast dom inte klarade sig så är det ju dina barn :)
  • StarStruck

Så tillbaka till BM idag.
    Faaaaaan så ont det gör från mitten av ryggen och ner till knäna, det skär som knivar hela tiden.
    Jag äter alvedon och har foglossningsbälte, inget hjälper ju...
    Just nu lever jag på att det "bara" är 3 löner kvar *haha*.

• StarStruck
    eiramis skrev 2012-06-05 11:49:00 följande:
    Usch, jobbigt att ha så ont.
    Usch ja, men det börjar ju bli den tiden när allt jobbigt kommer tillbaka :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012