Vi som väntar smått i September 2012
Det lutar åt att vi får åka hem idag
Det lutar åt att vi får åka hem idag
Liten uppdatering: vi kom hem från fl tillslut. Fick en riktigt otrevlig läkare. Grejen man har på magen när man mäter sammandragningarna satte dom inte fast ordentligt, den halkade bort hela tiden och den som mäter hjärtaktiviteten fick vi ligga och hålla i hela tiden. Jag är ju överviktig och läkaren sa att "ja, nu får du sota för ditt okontrollerade matintag, sammandragningarna är svåra att mäta så jag kan inte avgöra om det är det eller inte" jag försökte förklara att utrustningen inte ens satt fast på mig utan halvt låg i sängen men han bara pratade i munnen på mig. Nästa morgon kommer han inte och ger mig världens föreläsning om att jag inte borde blivit gravid och totalt dumförklarade mig. Han sa även att jag äter för mycket, då sa både jag och min sambo att jag knapt kan äta nånting och har bara gått upp 6 kg (vilket både jag och min bm är nöjda med), då påstår han att jag ljuger! Eeeh, jaha ja. Då sa vi tack och hej! Han jobbade inte där egentligen och är nog bara semvik så nu får jag hålla igen till semestertiderna är över för han får fanimej aldrig komma i närheten av varken mig eller min bebis. Fy fan säger jag bara, vilket rövhål!! Jag kanske tycks överdriva men hans röst, den bara skrek avsky och allt han sa lät så hatiskt att det var obehagligt ;( min sambo sa samma sak!
Ska ringa idag och ta reda på vad läkaren hette och sen tänker jag faktiskt anmäla! V 34 idag! :D
Den lilla M, varken jag eller min sambo fick knappt en syl i vädret. Så fort vi började en mening så började han prata i mun på oss!
Min bebis ligger tydligen väldigt långt ner bäckenet med huvudet före eller vad man ska säga, kan det betyda att hon kommer att komma tidigare?
Min bebis har legat med huvudet neråt sen iaf 6 veckor tillbaka. Jag har bara känt sparkar uppåt i 2 månader ;( hon är dessutom fixerad och ligger jättelångt ner. Har varit på stan idag och det ångrar jag så det var sista gången innan BF. Det var så jobbigt och det gör så jäkla ont att gå! När jag väntade på bssen så kom det fram en tant och frågade om det var två där inne :P
Hej! Emma heter jag. 21 år, bor i nyköping med min sambo som fyller 27 i september.
Vi bor i en helt okej lägenhet, utan djur och utan barn sen innan. Vi blev tillsammans 7/9 2011 och 3 månader efter det blev jag gravid. Gubben jobbar och jag börjar snart plugga igen.
^^
Min bebis är ju fixerad och idag fick en äcklig slemmig flytning. Har aldrig haft det tidigare i graviditeten. Kan det varit en bit av slemmproppen? Återbildas den så här sent om den släpper?
Kolla www.greatestmom.se
Min bebis hickar några gånger om dagen, våldsamt:P man ser väldigt tydligt på utsidan i vilket är rätt kul