Vi som väntar smått i September 2012
ja!!! mysss. längtar så
Ja, ryggen börjar tycka det är tungt nu! Köpte en TENS igår, och det hjälper faktiskt, känner mig mycket bättre i ryggen idag. Blir nog att använda den framöver. Fick lite SD av det men inget oroväckande. Trött och anfådd är man dock, sover dåligt. Drömde inatt att jag fick jaga sonen på en parkering och vaknade alldeles anfådd, precis som om jag hade sprungit. Skumt.
Em, vi va också inne på Phil o Ted men valde bort den till fördel för en baby city jogger doubble. Va som Leia säger en max vikt på den övre (äldre syskonets) plats och vår kille är hyfsat lång (lika lång som kompisens 4 åring) och väger 15 kg, så jag kände att P o T vagn blev väldigt tidsbegränsad för oss. Men klart mitt första val innan jag visste det.
kan tillägga att jag har baby joggers sulky sedan innan, man kan ha hårdliften i den med, så är det bara jag o bebis tar vi den, och är det bägge så tar vi dubbelvagnen..
angie, tror vi tittade på den med men tror inte den gick ihop med vårt hus, vi har all data och tv traffik på trådlöst så de störde varandra, även om det stod att den va störningsfri... endast Luvion som funkade härhemma, fast detta va 2010 så det kan ju ha ändrats.
Känner mig skonad, hade inte en enda eftervärk förra gången. Har hög smärttröskel dock och tänkte kanske inte på det. Och hoppas du har fel Leia, min läkare försäkrade mig om att det skulle ta max 1 månad för fogarna att repa sig. Vill ju inte va invalid hela bebisens första år. :(