Vi som väntar smått i September 2012
V12 idag och jag hör då inga hjärtslag med Angel sound förutom mina egna.. Vart jag än rör den så är det mina hjärtslag som hörs..
V12 idag och jag hör då inga hjärtslag med Angel sound förutom mina egna.. Vart jag än rör den så är det mina hjärtslag som hörs..
Jag ber alltid om att få ligga ned vid provtagning.. Har svimmat en gång förut men när jag ligger verkar det gå bra! Oroar mig dock för stick i fingret som jag ska göra två ggr om 2v.. (glukosbelastning) hujja det tar väl ont oxå :P och så ska man dricka nån äcklig lösning..
Nu har jag nog hört bebis hjärta igen :) efter några veckor där jag inte hört.. Men det lät inte som nå galloperande hästar utan det lät verkligen "bank bank bank" och jättefort.. Jämförde med min puls och den var det inte så det måste ju vara bebis?? Dock var det väldigt dovt och vinklade jag det minsta åt ngt annat håll hörde man inte.. Hur låter det för er andra som lyckats höra??
Idag har jag ont i nedre delen av magen kring livmoder/äggstockar.. Kan inte riktigt förklara känslan.. Känner mig enormt öm och svälld sedan värker det till lite nu och då.. Känns inte som växtvärk..