Vi som väntar smått i September 2012
Alltså vad trött och energilös jag är!! Kan sova hela dagen och allt känns jobbigt.. Det är sol och fint ute men jag ligger inne i sängen.. Äter tom lunchen ( fil) i sängen haha :) på torsdag går jag in i v 35..
Alltså vad trött och energilös jag är!! Kan sova hela dagen och allt känns jobbigt.. Det är sol och fint ute men jag ligger inne i sängen.. Äter tom lunchen ( fil) i sängen haha :) på torsdag går jag in i v 35..
Alltså blir inte klok på detta.. Vissa dagar är bebisen så livlig att det nästan känns som att den ska komma ut genom sidan.. Men så kommer det dagar när den är sååå lugn.. Jag känner att den rör sig men inte alls på samma sätt.. Nu har den varit lugn i 2 dagar.. Hur vet man om detta är normalt och om det är läge att ringa in till fl??
Hej mina vänner :)
Har idag varit in till fl pga minskade rörelser..är i v 35.. fick göra ctg och ultraljud och allt var bra.. så förmodligen är det väldigt trångt där inne.. har känt minskade rörelser i ungefär 3 dagar och jag ville stilla min oror.. så nu känns det bättre :)
Förresten vad tycker ni om att skapa en facebook grupp för septemberbebisar? Jag är med i en grupp för augustibebisar och den är väldigt populär.. Lättare att lägga in bilder etc.
kram till er!!
Är det någon som känner sig manad att starta Facebook gruppen vi pratade om? Man kan tydligen vara fler admin för att godkänna medlemmar.. Jag försökte göra en sluten grupp som heter septemberbebisar 2012 men jag dög ju inte till att fixa de där ;)
Någon som vill bli vän på facebook? Man måste vara vän med någon innan verkar det som för att kunna starta upp en grupp.. skicka en vänförfrågan till mig om någon vill.. http://www.facebook.com/emmelie.nilsson1#!/emmelie.nilsson1 vet inte om länken fungerar, men testar.. :)
Nuuuuu äntligen finns facebook-gruppen för er som vill vara med.. Jag Emmelie är administratör och godkänner alla förfrågningar.. Jag är inne rätt ofta så jag ska försöka godkänna så fort jag kan!
Sök på Septemberbebisar 2012 så borde den finnas med!! Gå med nu och sprid detta vidare!!! :)
Där inne kan vi skapa bf lista, födelselista, lägga in bilder och snacka med varann om allt och inget.. Kommer bli super :)