• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Den Den lilla M skrev 2012-01-24 08:50:28 följande:
    ja det kan den göra. Vi ett av mina MA (har haft 2MA o 2MF) så var livmodern precis så stor som den skulle vara men fostret hade slutat växa en vecka innan.

Sen angående sex så blir det ingen sex alls för våran del man det beror ju på att vi har den historien som vi haft och min gyn rekommenderar alla med upprepade MF att avstå från sex. Men i vanliga fall så ska det ju inte vara nån fara. 

Tack för info! Även om det inte var riktigt det svaret jag ville ha.. :(
    Det verkar som de flesta gyn gör det om man haft upprepade MF.. Får se vad min säger vid inskrivningen :) 
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12. Bloggar om graviditeten på bebislyckan.blogspot.com
  • N1987

Lemis: då säger man att man är i vecka 8 om jag förstått det rätt! Det är i alla fall vad jag säger :)

• N1987

Jag känner inte heller så mycket. Är i v 7+0 och molvärken har avtagit ganska mycket.. Mår inte illa utan mår faktiskt riktigt bra.. Hoppas det är ok där inne ändå, VUL på fredag!

• N1987

Upptäckte just när jag såg mig själv i spegeln att min rygg har börjat svanka mycket mer. Vad beror det på? Försöker jag räta ut den känna det helt onaturligt.. Jag är ju bara i vecka 8! Inte ska man väl börja svanka redan..? :P

• N1987

LillaBabyK: Verkligen olika! Den rundar nog till sig snart ska du se :D
    Kul att vi är lika långt gångna och har VUL samma dag! :)

• N1987

LillaBabyK: Klart ni kommer få se ett hjärta! :) Det är så skönt att kunna berätta för alla, inte kul att hålla en så stor grej hemlig tyckte jag..
    Vilken tid har du VUL?

• N1987

LillaBabyK: Ja precis. Man vill ju gärna kunna berätta varför man beter sig så himla konstigt. Jag tror mitt är vid 9 på morgonen. Dom ringde nyss och ville boka om min tid till den 6/2 för att det hade kommit nåt emellan. Jag sa att jag inte kunde det datumet (även fast jag kan) så jag fick behålla min tid. Lite fräckt kanske men orkar fan inte vänta mer! ;)

• N1987

Just köpt en lundmyroverall i fleece till lill-bebben! Jättefin och på rea tack vare TheFamilys tips :) Första jag köpt, känns fint :D

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012