• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Skrutt 83 skrev 2012-01-10 16:31:57 följande:
    N1987: stort grattis till ett lyckat vul! Om
    2 1/2 v ska du se att du får se ett fint litet tickande hjärta!
    Tack snälla! Ja, jag hoppas verkligen det Skrattande
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12
  • N1987
    Den lilla M skrev 2012-01-10 17:14:20 följande:
    finns det nån här som testar med babytimes 25miu test?
    jag är antagligen på äl +19 - äl+21 men får ännu att teststrecket är lite svagare än kontrollstrecket. borde det inte ha blivit mörkare än kontrollstrecket vid det här laget??
    Jag har läst lite här och var att det är vanligt att man bara får svaga streck på deras. Köp nåt annat märke så ska du se att det blir starkt och fint! :)
  • N1987
    Den lilla M skrev 2012-01-10 17:33:37 följande:
    lägger upp en bild i bildtråden så får ni se vad jag menar..
    Oroa dig inte, det ser ju fint ut! Men köp ett test av ett annat märke så får du nog se på starkt streck! :D
  • N1987

Grattis Lemis och Havsklippan till lyckade VUL, så skönt att höra..{#emotions_dlg.flower}

• N1987
    Dag och natt skrev 2012-01-10 19:44:02 följande:
    Tack detsamma Nu får vi hålla oss till tåls till nästa VUL blir av.
    Phew, jag drömde inatt att han skulle hitta två hinnsäckar! Kändes väldigt verkligt, men så vitt jag vet hittade han bara en i verkligheten.
    Tack! Glad Ja usch, det känns ju som en evighet tills den 27e då jag ska tillbaka..
    Det hade ju varit lite häftigt med tvillingar? :)
  • N1987
    Alicias skrev 2012-01-10 19:54:03 följande:
    Jag ska göra VUL hos dem på fredag så.j-vla.spännande!
    Där har jag också gjort VUL, fast vid en tidigare graviditet.. Glad
  • N1987
    saralisa skrev 2012-01-11 09:32:34 följande:
    Jag är superorolig!!!
    I morse kom det ljusrött blod (uppblandat i flytning??) när jag var på toa. Är helt hysteriskt rädd för MF. Känns typ som att det är det här jag har gått och väntat på Rynkar på näsan
    Jag har inga smärtor. Och det kommer bara lite ljust, färskblod på pappret när jag torkar mig. Är det någon av er som fått MF tidigare som det börjat såhär för?
    Jag ska ringa till BM men de har sina förbannade telefontider!!! Demon
    Man har ju extra känsliga slemhinnor när man är gravid och många blöder i början av sin graviditet när tex livmodern växer.. Mina MF har alltid börjat med små blödningar som sedan ökat men då har jag också haft ganska mycket "mensvärk" samtidigt. Som LillyRose sa, ring BM och förök få en tid om du är orolig,
  • N1987
    beccagranen skrev 2012-01-11 09:51:11 följande:
    Plussade nu imorse, efter fyra försök   BF 8e sep (enligt FL)

Grattis och välkommen till tråden! Skrattande
  • N1987

Jösses vad det skrivs! Välkomnar som vanligt alla nya till tråden, jag blir helt rörd när ni skriver..
    Håller med om att det verkar som den värsta oron har lagt sig för många (även mig). Den ligger där och gror men jag börjar växa mig in i rollen som gravid.
    Berättade för familjen igår, dom blev lite chockade men superglada! Brorsans son som är 5 år sa utan att blinka att den skulle heta Andrea eller Viktor. Jaha ja? Ingen aning om vad han fick det ifrån.. Ha ha!

Jag mår riktigt bra idag, fortfande massa molvärk i magen och mest på höger sida men jag tycker det känns lite bättre. Har än så länge bara mått lite illa en gång och hoppas innerligt att jag slipper det, har ju lite kräkfobi Skäms

• N1987
    AngelinFear skrev 2012-01-11 18:59:46 följande:
    Kräkfobi har jag också, de suger... Får panik varje gång jag mår illa ;o
    Mår jag illa när jag inte är gravid får jag definitivt lite panik.. Nu blir jag nästan liiiite  glad om jag mår illa, har ju bara gjort det nån gång eller två som sagt. Jag vill ju känna att jag är gravid. Det som jag tycker är läskigast är om jag skulle spy på väg till eller från jobbet, jag åker typ alltid kommunalt. Det vore ju halvkul! Obestämd
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012