-
Jag känner som du, dom har blivit lite fylligare typ.. Men på BHn ser det ut som dom blivit lite större. Bröstvårtan kikar nästan ut men jag minns inte om det var så innan..:P Veckorna innan har jag använt sportbh så det är inte för ens idag som jag känt skillnad på BHn..:) Är i 5+3 idag. Har du ont i brösten?Den lilla M skrev 2012-01-13 16:15:47 följande:Ni som har lite större bröst märker ni av att dem har växt mycket? Jag tycker att dem har blivit lite fullare i formen men inte mer än så.. (är 5+2 idag)
-
Skönt, hoppas det håller i sig! :)Den lilla M skrev 2012-01-13 16:33:33 följande:Nej inte direkt, dem var ömma runt dagarna då jag förväntade mig att mensen skulle komma. men nu känns det bara ytterst lite om man klämmer på dem..
-
Jag tänker absolut köpa ett angelsound!LillyRose skrev 2012-01-13 18:24:04 följande:Ok...lyx och se den lilla igen
Funderar på och köpa angelsound sen..nån mer som tänker det? -
Mitt humör är då sannerligen uppochner! Och sambon bara skrattar, då blir man ju bara ännu mer sur! :PLillyRose skrev 2012-01-13 18:37:29 följande:Ja våra män har det bra.....mina humörsvängningar är inte och leka med men mannen bara tycker det är lite löjligt och skylla på hormonerna
-
Jag är 24 år, kommer fylla 25 när pyret är någon månad gammal :) Sambon är 31.
Usch vad jag längtar till nästa VUL. Jag vill se en liten bebis med ett hjärta som pickar!
Även om jag räknar dagarna tills jag är i v 12 och risken för MF minskar så känns det faktiskt som tiden går rätt fort ändå. Vi tog kort på magen i v 4+4 och jag insåg just att det är en vecka sedan och det är dags att fota magen igen! Vi tar ett kort i veckan.
-
Splink: jag tycker också att du ska vänta. Ser du ingenting på det tidiga VULet du vill boka den 23e kommer du bara bli ännu mer orolig när det i själva verket kanske bara är för tidigt. Jag förstår dock din känsla, jag har VUL om 2 veckor och förstår inte hur jag ska kunna hålla mig tills dess men vips, så är man där!
-
Är det någon mer än jag som inte mår så illa? Jag lider verkligen med er som mår jätteilla och kräks men det är ju samtidigt en bekräftelse. Jag mår lite illa nån gång då och då men det går över jättefort!
-
Splink: funderar också på att starta en.. För att få skriva av sig lite..
-
Splink: vilken vecka är du i nu? Jag går in i v 7 på tisdag och Ibland önskar jag att jag mådde lite illa, samtidigt som jag hatar det!
-
Edd: vissa dagar är man mer orolig än andra, det är ju helt normalt och kan säkert ha en del med hormonerna att göra..