Vi som väntar smått i September 2012
idag har jag varit hos bm och allt såg bra ut. magen har växt, glömde fråga om sf måttet, men den har lagt sig strax ovanför den yttersta linjen , så bebis har växt normalt nu och inte så grymt mycket som sist. Skönt! jag ska på Tul den 20 juli så det ska bli spännande att se. Jag hoppas på en normal stor bebis och inte en bjässe. Bebis låg med huvudet neråt precis som jag trott och välsigt livlig, BM fick många sparkar och hjärtljuden var svåra att fånga pga allt sparkande men det landade på 157 och så högt har jag aldrig varit med om innan, men det var för att den var så aktiv. Och jag känner ju den skit mycket. frågade om det var normalt och hon förklarade att när man vänta sitt andra barn så pratar man och håller på redan mycket eftersom man har ett barn sen innan och allt detta hör bebis i magen och då vill den vara med. Spännande att det kan vara så. Sonen var super lugn i magen och även när han kom ut. så det ska bli spännande att se om denna bebis är vildare av sig. åååå vad jag längtar.